|
Nincs baj, elvtársak, dübörög a szovjet autóipar
800 kilométer már elég lesz? Ünnepélyes keretek között átadták az első Tesla Semi kamionokat a Pepsinek, és kiderült néhány új információ a járműről, ami elhozhatja az áruszállítás forradalmát. A Mercedes a kempingezésre erősített rá új kisbuszával, az Opeltől elektromos kombit kapunk, az oroszok pedig szovjet kori márkával mutogatják, milyen jól boldogulnak a nyugati gyártók nélkül. Kipróbáltunk egy kínai robogót, nyugovóra helyeztük a nyári gumikat, és megmutattuk, milyen elavult papírt hurcolnak magukkal a magyar autósok.
|
|
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Napelem, ameddig a szem ellát. Nyolcmillió napelemmodul egy helyen, és a világ legnagyobb erőművénél is nagyobb szélfarm. Bemutattunk két vadonatúj projektet, mely érzékelteti, milyen brutális léptékűek a manapság épülő megújuló energiás termelőkapacitások.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Nekik is kell a pihenés. Közeleg a tél, ideje lecserélni és nyugovóra helyezni a nyári gumikat. De biztosan tudod, hogyan csináld helyesen? Összeszedtünk néhány tippet, ami segíthet elkerülni az abroncsok károsodását.
|
|
|
|
Újjászületik a szovjet autóipar. A nagy külföldi autógyártók ugyan kivonultak Oroszországból, de a gyárak nem álltak le teljesen. Szovjet márkanév alatt, kínai technológiával kerül piacra egy elektromos családi modell az oroszoknál. Mutatjuk, mit tud.
|
|
|
|
Eltűnt a hatótáv fele. Autós lapok rendszeresen letesztelik, mekkora az eltérés az elektromos modellek gyártó által megadott hatótávja, és a valós körülmények között elérhető érték között. Most a dánok vittek el egy körre néhány autót, de erre az eredményre valószínűleg senki sem számított.
|
|
|
|
Háború a kölcsönzőkkel. A márkakereskedéseknek komoly bevételi forrást jelent az autók rendszeres szervizelése. De mekkora kiesést jelent az alacsonyabb szervizigényű villanyautók terjedése? A németek elárulták, mekkora a baj, és miben látják a megoldást.
|
|
|
|