Kevesen szívtak ekkorát használt autóval. ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
Újra együtt
‌
‌

Újra együtt

Melyik a leggyengébb láncszem? Ami elromolhat, az el is romlik, nem kivételek a villanyautók sem, de van egy alkatrész, ami különösen hajlamos megadni magát. Szállítják az 1000 km hatótávú villanyautót, azt még nem teszteltük, de egy másik pöpec kínait igen, valamint egy olcsón és azonnal hazavihető furgont is kipróbáltunk. Pozitív fordulathoz értünk a Tesla sztoriban, és azt is összefoglaltuk, milyen veszély leselkedik az európai autóiparra.

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2023-05-07_cenntro_logistar_260_10

Azonnal vihető. Kevés az olyan elektromos autó, amire nem kell hónapokat várnunk, ráadásul a kisteherautók piacán az elektromos járművek többnyire a hagyományos modellekből átalakított, jelentős felárral kínált változatok. Mi viszont mutatunk egy olcsó, rejtett költségek nélküli villanyfurgont, amely készleten várja a vásárlókat.

‌
‌

A hét kedvenc videója

2023-05-17_rimac_nevera_02

Huszonhárom és egy ráadás. Egyetlen nap alatt 23 gyorsulási mutatóban döntött világrekordot a Rimac Nevera, túlszárnyalva még a saját hivatalos teljesítményadatait is. A horvátok őrülten gyors villanyautójának sprintjeiről készült videót érdemes megnézni.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

zeekr_001_1000km

Elstartolt a kiszállítás. Már nem csupán a katalógusokban létezik, hanem a vásárlók is átvehették a kínai Zeekr több mint ezer kilométer hatótávolságú elektromos autójának első példányait. És még csak nem is kerül pofátlanul sokba az óriási akkupakkal szerelt szedán.

‌
‌

020-11-05_vw_id_4_crozz_kina_06

A név már nem sokat ér. Az Európába özönlő kínai elektromos autók komoly kihívás elé állítják az európai gyártókat. De lehet, hogy ezen cégek sorsa nem is itt, hanem Kínában dől el? Kiszorulhatnak az európai autógyártók a világ legnagyobb autópiacáról? Ez az új tanulmány egy igencsak valós problémára világít rá.

‌
‌

2023_05_16_FORD_e.Tourneo_Courier_02

Öt főnek és sok csomagnak. Sorra mutatkoznak be a Ford új tisztán elektromos modelljei, és a lendület még május közepére sem fogyott el: ezúttal egy ötszemélyes, tágas kisbuszról húzta le a leplet az amerikai autógyártó európai részlege. Az E-Tourneo Courier Romániában fog készülni, és a jövő évtől lehet majd megvásárolni.

‌
‌

2023_05_12_tesla_modelx_hatso_motor_02

Boldog hazatérés. A használt Model X-ről szóló cikksorozatunk témája és hangulata gyorsan éles kanyart vett, miután rendszeres hibaüzenetek miatt az autó javításra szorult. Most végre úgy tűnik, sikerült kigyógyítani betegségéből a Teslát. Íme az összefoglaló az egy éve tartó szívásról.

‌
‌

2023-05-14_nio_el7_44

Nincs szégyellnivalója. Hazánktól nyugatra egyre népszerűbb a kínai NIO, ráadásul a néhány perces akkucsere ígérete is egy vonzó jellemző. De vajon felveheti a versenyt az európai márkákkal? Kipróbáltuk az EL7-es SUV-t, ami sokadszorra is a fejünkbe verte, hogy kínai autó is lehet egyedi és eredeti.

‌
‌

futes_elefant_01

A szemünk előtt bújik el. A közlekedés és az energiatermelés dekarbonizációja elengedhetetlen a klímavédelemhez, van azonban egy harmadik, gyakran elfeledett szektor, amelyet a klímacélokat összenyomó elefántként ábrázolnak a karikatúrákban. Tényleg elefánttal van-e dolgunk, és meg tudunk-e tőle szabadulni?

‌
‌

2023-05-06_zebra_akkumulatorcella

Állati kémia. Nátrium-nikkel akkumulátoroknak épül gyár Németországban, és a gyártó azt ígéri, hogy technológiája 40%-kal olcsóbb lesz a lítium-ionos aksiknál. Mi okozza ezt a jelentős árkülönbséget, milyen előnyökkel bír ez a kémia, és miért nevezik őket zebra akkumulátoroknak? Cikkünkből kiderül.

‌
‌

Nem a Tesla Model X Autopilot funkciója okozta a balesetet

A legnagyobb biztonsági kockázat az ember. Hogyan lehet védekezni azon jelenség ellen, amikor egy autós összekeveri a pedálokat és a pánik közepette tövig nyomja a gázpedált? Kínában most úgy döntöttek, elejét veszik az ilyen baleseteknek, és kötelező változtatásokat írtak elő egyetlen autómárkának.

‌
‌

2021_11_09_kia_e-niro_12v_akku

A legtöbb hiba forrása. Az elektromos autók előnyei közé soroljuk, hogy a kevesebb mozgó alkatrész miatt kisebb a műszaki meghibásodás kockázata. Valóban igaz ez? Az ADAC kutatása megmutatta, mely alkatrész miatt kell a legjobban aggódnunk.

‌
‌

2023_05_18_mercedes-benz_ecitan_05

Tágas hármas. Új modelekkel bővül a Mercedes-Benz elektromos modellkínálata: az EQ család legújabb tagja a prémium felszereltségre vágyó családokat célozza meg, míg az eCitan két változatát teherszállításhoz és kereskedelmi személyszállításhoz tervezték a németek.

‌
‌
‌
Megosztás a következővel: TwitterMegosztás a következővel: Facebook
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌