Kevesen szívtak ekkorát használt autóval. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Azonnal vihető. Kevés az olyan elektromos autó, amire nem kell hónapokat várnunk, ráadásul a kisteherautók piacán az elektromos járművek többnyire a hagyományos modellekből átalakított, jelentős felárral kínált változatok. Mi viszont mutatunk egy olcsó, rejtett költségek nélküli villanyfurgont, amely készleten várja a vásárlókat.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
A név már nem sokat ér. Az Európába özönlő kínai elektromos autók komoly kihívás elé állítják az európai gyártókat. De lehet, hogy ezen cégek sorsa nem is itt, hanem Kínában dől el? Kiszorulhatnak az európai autógyártók a világ legnagyobb autópiacáról? Ez az új tanulmány egy igencsak valós problémára világít rá.
|
|
|
|
Boldog hazatérés. A használt Model X-ről szóló cikksorozatunk témája és hangulata gyorsan éles kanyart vett, miután rendszeres hibaüzenetek miatt az autó javításra szorult. Most végre úgy tűnik, sikerült kigyógyítani betegségéből a Teslát. Íme az összefoglaló az egy éve tartó szívásról.
|
|
|
|
Nincs szégyellnivalója. Hazánktól nyugatra egyre népszerűbb a kínai NIO, ráadásul a néhány perces akkucsere ígérete is egy vonzó jellemző. De vajon felveheti a versenyt az európai márkákkal? Kipróbáltuk az EL7-es SUV-t, ami sokadszorra is a fejünkbe verte, hogy kínai autó is lehet egyedi és eredeti.
|
|
|
|
A szemünk előtt bújik el. A közlekedés és az energiatermelés dekarbonizációja elengedhetetlen a klímavédelemhez, van azonban egy harmadik, gyakran elfeledett szektor, amelyet a klímacélokat összenyomó elefántként ábrázolnak a karikatúrákban. Tényleg elefánttal van-e dolgunk, és meg tudunk-e tőle szabadulni?
|
|
|
|
Állati kémia. Nátrium-nikkel akkumulátoroknak épül gyár Németországban, és a gyártó azt ígéri, hogy technológiája 40%-kal olcsóbb lesz a lítium-ionos aksiknál. Mi okozza ezt a jelentős árkülönbséget, milyen előnyökkel bír ez a kémia, és miért nevezik őket zebra akkumulátoroknak? Cikkünkből kiderül.
|
|
|
|
A legnagyobb biztonsági kockázat az ember. Hogyan lehet védekezni azon jelenség ellen, amikor egy autós összekeveri a pedálokat és a pánik közepette tövig nyomja a gázpedált? Kínában most úgy döntöttek, elejét veszik az ilyen baleseteknek, és kötelező változtatásokat írtak elő egyetlen autómárkának.
|
|
|
|
A legtöbb hiba forrása. Az elektromos autók előnyei közé soroljuk, hogy a kevesebb mozgó alkatrész miatt kisebb a műszaki meghibásodás kockázata. Valóban igaz ez? Az ADAC kutatása megmutatta, mely alkatrész miatt kell a legjobban aggódnunk.
|
|
|
|
Tágas hármas. Új modelekkel bővül a Mercedes-Benz elektromos modellkínálata: az EQ család legújabb tagja a prémium felszereltségre vágyó családokat célozza meg, míg az eCitan két változatát teherszállításhoz és kereskedelmi személyszállításhoz tervezték a németek.
|
|
|
|