A politikusok madárnak nézik az embereket ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­ ͏ ‌     ­
Villanyautósok.hu
A madarak rácáfoltak a hazugságra
‌
‌

A madarak rácáfoltak a hazugságra

Mennyit kell még várni a Teslára? Szöcskét még mindig műszaki hibák választják el az autójától, de a távkapcsolat vészesen közelít egy lélektani határhoz. A Model X-et ugyan nem kaptuk vissza, de körbejártunk más villanyautókat: beültünk az elektromos korszak legfontosabb Fordjába, megnéztünk egy francia prémiumot, és leteszteltük a BMW kompakt SAV-ját. Számos új helyszínen létesülnek villámtöltők Magyarországon, de lehet, hogy a jövőben már robotok töltik autóink aksiját?

‌

A hét kedvenc olvasnivalója

2023_03_16_hyundai_ioniq_324ezer_km

Még mindig bírja a strapát. Milyen állapotban lehet egy villanyautó hat év és közel 325 ezer megtett kilométer után? Két évvel ezelőtt az Ioniq öregedése alaposan meglepett minket, úgyhogy most megkérdeztük a tulajt, hogyan bírja most az akkumulátor és mennyit költött azóta az autóra.

‌
‌

A hét kedvenc videója

official_hyundai_acr_03

Segítő kéz. Az elektromos autók töltése egyre egyszerűbbé válik, és úgy tűnik, hogy a jövőben még a kábeles töltőállomásokon sem kell bajlódnunk a csatlakozással – megteszik ezt helyettünk az olyan kis robotok, mint a Hyundai szerkezete.

‌
‌

És ezekről se feledkezz meg:

2023-03-16_hidrogenkut_nebraska

Újabb szög a fosszilis energia koporsójában. Lehetséges természetes hidrogént bányászni a föld alól? És ha igen, megéri ez nekünk? Összefoglalónkban bemutatunk egy erőforrást, amely akár forradalmasíthatja is az energiatermelést.

‌
‌

2023-03-05_bmw_ix1_xdrive30_26

A legkisebb SAV. Kipróbáltuk a BMW szabadidőautó-sorozatának legkisebb elektromos tagját az iX1-et. Elmondjuk, miben hasonlít és a miben különbözik az iX3-tól, hogyan tréfált meg minket az akkufeszültség, és hogy mi a különösen furcsa a BMW stratégiájában a frissítéseket és felszereltséget illetően.

‌
‌

2023-03-21_ford_explorer_11

Titkos rekeszt rejt a képernyő. Német technológiával, mozgatható kijelzővel, és a könyöktámaszba rejtett jókora tárolóval debütált a Ford legelső Európában fejlesztett villanyautója. Az Explorerbe már be is ülhettünk, így össze is foglaljuk a személyes tapasztalatainkat.

‌
‌

2023-03-22_ds_3_ds_7_03

Több van benne, mint amit mutat. Magyarországon is bemutatkozott a Stellantis francia prémiummárkájának frissített villanyautója, a DS 3 E-Tense. Megírtuk, mit tud és mennyibe kerül a jármű idehaza, valamint arról is beszámoltunk, milyen újdonságot jelentett be a Stellantis a napokban.

‌
‌

2023-03-21_szigetuzemu_tolto_04

Így is lehet csinálni. A nagy teljesítményű töltőállomások telepítésénel gyakran szükséges teljesítménybővítés a helyszínen. Ez egy drága és lassú folyamat, ám ha az állam kötelezi a benzinkutakat a töltőtelepítésre, akkor elkerülhetetlen. Vagy mégsem? Ez a benzinkút inkább más megoldást keresett.

‌
‌

2023-03-06_elektrobiker_elektromos_robogo_futar_15

Sokat spórolnak, és ez nekünk is jó. Az elektromos robogóval közlekedő futárok nemcsak a városlakóknak tesznek óriási szívességet a csendes és füstmentes hajtással, hanem saját maguknak is: pofátlanul olcsón tudják üzemeltetni munkaeszközüket. Leültünk beszélgetni egy futárral az eddigi tapasztalatairól.

‌
‌

2023_03_01_tesla_modelx_budapest_szerviz_01

Véget nem érő távkapcsolat. Eredetileg a használtan vett hatéves Model X-ről akartunk tesztsorozatot írni, úgy alakult azonban, hogy a Tesla szervizeivel kapcsolatban több tapasztalatra teszünk szert. Továbbra sem kaptuk vissza a hibáktól szenvedő autót, mutatjuk, miért áll még mindig a szervizben.

‌
‌

2019-05-03_ionity_babolna_03

Euró milliárdokból épül az elektromos TEN-T. Új fordulóban támogatja az Európai Unió a legforgalmasabb útvonalak mellett tervezett töltőtelepítést, amely szerencsére Magyarországon is tartogat új helyszíneket. Mutatjuk, mivel készül az OMV, és hány töltőt hoz hazánkba az Ionity.

‌
‌

2023-03-20_kia_ev5_03

Kínában egyesültek újra az ellentétek. Újabb elektromos modelljéről rántotta le a leplet a Kia: az EV5 a márka két másik villanyautóján megismert dizájnnyelvezetet viszi tovább, és elsőként Kínában lehet majd megvásárolni. Nem kell félni, valószínűleg Európába is eljut az SUV.

‌
‌

2023-03-17_ezustsiraly

Köszönik, jól vannak. Dicsérendő, ha politikusaink komolyan veszik az állatvédelmet, de tényleg a szélturbináktól kell félteni a madarakat? Kutatók két éven át dolgoztak azért, hogy ítéletet mondjanak a gyakran emlegetett feltevésről, miszerint a rotorlapátok gyilkolják a madarakat. Mutatjuk az eredményt.

‌
‌
‌
Megosztás a következővel: TwitterMegosztás a következővel: Facebook
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌