A politikusok madárnak nézik az embereket ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Titkos rekeszt rejt a képernyő. Német technológiával, mozgatható kijelzővel, és a könyöktámaszba rejtett jókora tárolóval debütált a Ford legelső Európában fejlesztett villanyautója. Az Explorerbe már be is ülhettünk, így össze is foglaljuk a személyes tapasztalatainkat.
|
|
|
|
Így is lehet csinálni. A nagy teljesítményű töltőállomások telepítésénel gyakran szükséges teljesítménybővítés a helyszínen. Ez egy drága és lassú folyamat, ám ha az állam kötelezi a benzinkutakat a töltőtelepítésre, akkor elkerülhetetlen. Vagy mégsem? Ez a benzinkút inkább más megoldást keresett.
|
|
|
|
Sokat spórolnak, és ez nekünk is jó. Az elektromos robogóval közlekedő futárok nemcsak a városlakóknak tesznek óriási szívességet a csendes és füstmentes hajtással, hanem saját maguknak is: pofátlanul olcsón tudják üzemeltetni munkaeszközüket. Leültünk beszélgetni egy futárral az eddigi tapasztalatairól.
|
|
|
|
Véget nem érő távkapcsolat. Eredetileg a használtan vett hatéves Model X-ről akartunk tesztsorozatot írni, úgy alakult azonban, hogy a Tesla szervizeivel kapcsolatban több tapasztalatra teszünk szert. Továbbra sem kaptuk vissza a hibáktól szenvedő autót, mutatjuk, miért áll még mindig a szervizben.
|
|
|
|
Euró milliárdokból épül az elektromos TEN-T. Új fordulóban támogatja az Európai Unió a legforgalmasabb útvonalak mellett tervezett töltőtelepítést, amely szerencsére Magyarországon is tartogat új helyszíneket. Mutatjuk, mivel készül az OMV, és hány töltőt hoz hazánkba az Ionity.
|
|
|
|
Kínában egyesültek újra az ellentétek. Újabb elektromos modelljéről rántotta le a leplet a Kia: az EV5 a márka két másik villanyautóján megismert dizájnnyelvezetet viszi tovább, és elsőként Kínában lehet majd megvásárolni. Nem kell félni, valószínűleg Európába is eljut az SUV.
|
|
|
|
Köszönik, jól vannak. Dicsérendő, ha politikusaink komolyan veszik az állatvédelmet, de tényleg a szélturbináktól kell félteni a madarakat? Kutatók két éven át dolgoztak azért, hogy ítéletet mondjanak a gyakran emlegetett feltevésről, miszerint a rotorlapátok gyilkolják a madarakat. Mutatjuk az eredményt.
|
|
|
|