Logo
Ingyen lehet napelemed és hőszivattyúd, ne maradj le!
‌
‌

Ingyen lehet napelemed és hőszivattyúd, ne maradj le!

Még hogy az elektromos autózás kerül sokba?! Már a Volkswagen csoport is pénzügyi baklövésnek tartja, ha olyan hagyományos autójukat veszed meg, amiből az adott kategórián belül tisztán elektromos is elérhető. Ráadásul még olcsóbban töltheted a villanyautót, ha napelemről termeled bele az áramot. Nincs napelemed? Akkor érdemes lecsekkolnod, hogy jogosult vagy-e az állam 100%-os vásárlási támogatására. Vagy azt nem tudod, milyen elektromos autót vegyél? Bár olyan fantasztikus vidéki villanyautós találkozóval idén már nem tudunk szolgálni, mint a miskolctapolcai volt, egy jó tanácsunk azért van: ha meglepően olcsó külföldi használt autót látsz a neten, kétszer is gondold meg, hogy beruházol-e rá. Nem, mi még mindig nem szabadultunk meg a lyukas, csattogós LEAF-ünktől. Lássuk, mi minden történt a héten.

A hét kedvenc olvasmánya: Ingyenmilliók napelemre és hőszivattyúra. Megjelentek a pályázat részletei, mutatjuk, ki és mikortól jelentkezhet 100%-os állami támogatásra.

A hét kedvenc videója: Így csapolták le a LEAF-ünket. Vettünk egy erősen problémás autót külföldről, és próbáljuk kipofozni, bár egyre reménytelenebbnek tűnik a helyzet. Itt tartunk most.

Drága az elektromos autó? Akkor nézd meg, mit mond a Volkswagen arról, hogy hagyományos vagy elektromos autóját érdemes-e választani a költségek szempontjából.

Ne ítéld el külső alapján. A BMW iX egy igazán különleges autó: külseje megosztó, utastere formabontó, technológiája pedig a legfejlettebb, ami eddig BMW-be került. Most elvittük villámtesztelni.

A klasszikusok búcsúja. Egy korszak végéhez közelítünk, ugyanis megerősítették, hogy távozik az ikonikus LEAF a Nissan kínálatából. Sőt, felmerültek a pletykák, hogy a szuperhatékony Ioniq sem marad már köztünk sokáig.

Nem csak a filmekben van ilyen. Tudod mi az az ágyúgolyófutam? Nemcsak jó móka, de a legújabb és legdivatosabb villanyautókat is próbára tettük, valamint a hazai töltőhálózat használhatóságát is levizsgáztattuk.

Kínai unokatesója született a Volvónak. Egyedi megjelenésű elektromos autót vitt gyártásba a kínai Geely új prémium márkája, ami egy európai járművekben is megjelenő vadonatúj padlólemezt használ.

Nincs itt semmi csoda, és mégis. Videóban leplezték le, milyen megoldásoknak köszönheti a Tesla, hogy a korábbinál lényegesen olcsóbban tudja gyártani a bivalyerős Model S Plaidet.

Kecskemét büszkesége. Történelmi pillanat, megkezdődött a Mercedes EQB sorozatgyártása, és ezzel legurult a gyártósorról a legelső, hazánkban gyártott tisztán elektromos autó.

Utolsóként vánszorgott be, bajnok lett. Dráma volt a befejezés, a legvégső pillanatig izgulhattunk, hogy ki nyeri a világ legelső, többgyártós elektromos túraautó-versenysorozatának első szezonját.

Kétszer ugyanoda...? Porig égett egy műhely, amelyben harmincnál is több első generációs Tesla Roadster töltötte az éjszakát. Az eset kísértetiesen hasonlít egy korábbira, ami ugyanezzel a céggel történt.

Legjobb cimbik. Nem sokszor fordult elő, hogy egy stratégiai megbeszélésre egy vállalat a legnagyobb vetélytársának igazgatóját is meghívja. A Volkswagen értekezletén azonban Musk volt a sztárvendég.

‌
‌
Megosztás a következővel: TwitterMegosztás a következővel: Facebook
‌
Ezt az e-mailt azért kaptad, mert csatlakoztál a Villanyautósok Közösségéhez a(z) címmel. Ha nem szeretnél heti rendszerességgel hírösszefoglalókat kapni, akkor ezt ide kattintva le tudod mondani.
webes változat - leiratkozás - profil módosítása
Logo
© 2025 Villanyautósok, Minden jog fenntartva.
‌