Kinek a nagy, kinek a kicsi. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Magyar Nagy Fal. Akár Magyarországon is gyárthat majd elektromos autókat egy kínai cégóriás, amely kiszemelte magának az európai autópiacot. Hogy új gyárat akarnak, vagy meglévőt vásárolnának, még nem dőlt el, de hazánk jó eséllyel indul a versenyben.
|
|
|
|
A hét kedvenc videója
Hippibusz még több hellyel. Tegnap ünnepelte világpremierjét a Volkswagen teljesen elektromos kisbuszának hosszabb tengelytávú változata: a plusz 25 centi egy harmadik üléssornak és még több csomagnak enged teret, és akkumulátorból is újat kapott az ID.Buzz. Videón a bemutató!
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
A hetedik hetes. Utazhatunk feltett lábakkal, saját érintőkijelzőkön vezérelhetjük a klímát a hátsó ülésekről, minőségi szövetfotelekben tölthetjük az utat, de megér mindez 50-60 millió forintot? Kipróbáltuk a BMW hatalmas limuzinját, amiben erősen rágyúrtak a németek a luxusra.
|
|
|
|
Dolce Vita. Visszatért a legendás Topolino, és már 14 éves kortól vezethetik majd azok a fiatalok, akik tiszta, olcsó, és divatos közlekedési eszközzel szeretnének nekifutni a szűk utcáknak. Íme a legújabb tisztán elektromos Fiat imádnivaló retro dizájnnal.
|
|
|
|
Vége a kedvezményeknek. Jelentős változások léptek életbe az IONITY árazásában: mind az autógyártók márkakártyáinál, mind a gyártóktól független szolgáltatóknál áremeléseket hozott a június, így összefoglaltuk, mire számíthatnak azok, akik a cég nagy teljesítményű töltőoszlopain szeretnének áramot felvenni.
|
|
|
|
Indul a lavina. A Tesla és a Ford megdöbbentő bejelentése után itt az első töltőgyártó, amely felszereli az új töltőszabványt a termékeire. Ráadásul nem csak az új Fordok férnek majd hozzá a Supercharger hálózathoz mindenféle plusz költség nélkül – a vállalat nagylelkű gesztust tett meglévő ügyfeleinek.
|
|
|
|
Tanulságos. Az atomenergia-szektor növekedése lassan húsz éve megállt, miközben a megújuló energia látványosan ível felfelé. De miért számít egyre inkább nem kívánt beruházásnak atomerőművet építeni? Döbbenetes grafikon mutatja, hogyan halad a világ a rugalmasabb energiatermelés felé.
|
|
|
|
Megkérdőjelezhetetlen doktrína. Világszerte futnak nagyobbnál nagyobb zöldhidrogén-projektek, és már hazánkban is megjelentek az első üzemek. Milyen piaci lehetőségek rejlenek ebben az energiaforrásban, és mit gondol egy szakértő a hidrogén autókban való felhasználásáról? A Ganzair ügyvezető tulajdonosával beszélgettünk.
|
|
|
|
Nem játék. Lezárult az amerikai közlekedésbiztonsági hatóság vizsgálata Teslák központi kijelzőjén menet közben is indítható videójátékozásról. A gyártó azóta már letiltotta ezt a lehetőséget, de vajon tényleg veszélyes volt? A vizsgálatból kiderült!
|
|
|
|
Jubileumi járat. Egy jelenleg még fejlesztés alatt álló tisztán elektromos meghajtású repülőgépre kezdett el jegyeket árulni az SAS légitársaság. A korlátozott számban meghirdetett jegyek egy pillanat alatt elfogytak, de nem érdemes csüggedni, más társaságok is kapnak majd a repülőből.
|
|
|
|