Mi áll az akkugyártási viták hátterében? ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Teljesen új dizájn. Újabb információk láttak napvilágot a Tesla villámtöltőjének legújabb generációjáról, melynek legelső állomását már be is kapcsolták Európában. Teslások beszámolói alapján összefoglaltuk, mi változott az V3-as Superchargerekhez képest.
|
|
|
|
Így áll most a „konyhasós” energiatárolás. Nemrég piacra került Kínában a legelső nátrium-ionos akkuval szerelt villanyautó, így ennek apropóján összeszedtük, hol tartanak jelenleg az iparági szereplők a fejlesztéseikkel. Mikor terjedhet el tömegesen ez a technológia, és mit várhatunk tőle? Íme az összefoglalónk!
|
|
|
|
Nem állnak be a sorba. Közel 2,4 milliárd forint értékű állami támogatásról mondott le a Tesla, csak hogy ne kelljen képernyőt és bankkártyaolvasót szerelnie a töltőire. Felesleges pénzkidobás lenne, vagy van igény a bankkártyás fizetésre a Superchargereknél? Vagy van esetleg egy arany középút?
|
|
|
|
Új korszak közeleg. Az elektromosítás gyakran olyan struktúraváltással jár, amelyben ismert modellek mennek a süllyesztőbe, és munkahelyek is megszűnnek. Ez történik most a Forddal is Európában, ám az átalakulás korszakváltó autókat is magával hoz, amelyek egyikét a jövő héten be is mutatjuk!
|
|
|
|
Még több zöldség. Sokak szerint a napelemek elveszik a termőföldeket az emberektől, a valóságban azonban a napelemek és a mezőgazdaság jól megfér egymás mellett, csak jól kell kihasználni a szinergiát. Egy növénytermesztő cég bemutatta, hogyan lehet növelni a termésátlagot napelemekkel.
|
|
|
|