A gatyánk is rámegy az olcsó használt autóra ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A gatyánk is rámegy az olcsó használt autóra
Szerinted mennyit kell költeni egy visszautasíthatatlanul vonzó áron megvásárolt, korábban taxiként használt elektromos autóra ahhoz, hogy működőképesnek nevezhető legyen, és még az esztétikai hibáit is kijavítsuk? Valószínűleg jóval többet, mint gondolnád, vagy csak mi becsültük ennyire alá az árakat, mindenesetre még így is jobb üzletnek hangzik, mint üzemanyagot beletankolni 500 Ft/liter feletti áron, vagy AdBlue-ért harcolni a pánikvásárló dízelesekkel a kutakon. Persze villanyautóval sem minden fenékig tejfel, főleg akkor, ha porig ég, de ennek szerencsére nem túl nagy az esélye. A következő hónapokban inkább épp az ellenkezőjétől kell tartanunk: mutatjuk, mit tegyél, ha az akkumulátorod úgy dönt, hogy jégkockaként szeretné átvészelni a telet. Íme a legfontosabb híreink a hétről.
|
|
|
A hét kedvenc olvasmánya
|
|
A hét kedvenc videója
Valakinek ilyet is kell... Három tonna súllyal küldték víz alá a Teslát, az őrült tulaj azzal magyarázta, hogy ilyet eddig még nem próbált meg senki. Nézd meg, hogy túlélte-e a mutatványt a Model S Plaid.
|
|
|
|
Ismét kihúzta a gyufát a VW-vezér. Egyre feszültebb a légkör a Volkswagen csoport vezérigazgatója és a német szakszervezetek között, Diess most épp azzal állt elő, hogy Kínában gyártott autókat hozna Európába.
|
|
|
|
Villanyautó kell a népnek. Jókora meglepetéseket hoztak a legfrissebb statisztikák az európai autóeladásokról, de megtévesztőek is lehetnek. Segítünk értelmezni a számokat.
|
|
|
|