|
Így sikerült brutálisan jó áron Teslát venni
Hogyan jut el valaki onnan, hogy hosszasan válogatva 15 millióért sem talál magának megfelelő villanyautót, odáig, hogy átveszi alig több mint 13 millióért rendelt vadonatúj Tesláját? Most már Balázs is a zöld rendszámos autósok táborát gazdagítja, amely egyre népesebb, sőt, októberben nagyobbat bővült, mint eddig valaha. A héten sajnos vissza kellett adnunk az elmúlt hónapokban nálunk vendégeskedő tesztautót, de előtte azért még forgattunk vele két videót, összegyűjtve az erősségeit és gyengeségeit. Villanyautó nélkül persze most sem maradtunk, hiszen itt van a külföldi LEAF-ünk, amely végre nem úgy néz ki, mintha a roncstelepről loptuk volna el. Lássuk, mikről írtunk a héten!
|
|
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Egy barátság kezdete. Olyan olcsón sikerült Tesla Model 3-at vennie Balázsnak, amire talán soha többet nem lesz idehaza lehetőség. Cikkéből kiderül, hogy jutott el a vásárlásig, és mik a tapasztalatai a Tesla magyar csapatával.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Lesz elég aksi? Megújuló energiára akarjuk állítani a gazdaságot, de ehhez elengedhetetlen az energia tárolása. Íme egy átfogó számítás arról, mennyi akkumulátorra lesz szükségünk, és képesek leszünk-e annyit gyártani az évtized végén.
|
|
|
|