Kölcsönös a szerelem. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
Árháború tizedelheti a gyártókat? Ismét Kínán a világ szeme, ahol az elmúlt hónapokban nagyot zuhant az autópiac, miközben a villanyautók értékesítése növekszik, az autógyártók pedig nem győznek egymás alá licitálni az árakkal. Mi történik Kínában, és meddig tartható ez az állapot? Lássuk a számokat!
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Egy autó is lehet kajakómás. Mit lehet kezdeni egy elektromos autóval, ami a töltést követően nem akar elindulni? Nyomkodjuk a töltőoszlopot? Piszkálgassuk a 12V-os aksit? Mutatjuk, mivel érdemes próbálkozni egy ilyen kellemetlen helyzetben.
|
|
|
|
Szenzációs sűrítmény. A világ legnagyobb akkumulátorgyártójának legújabb, sűrített akkuja hozhatja el a következő nagy fordulatot az elektromos közlekedésben: az 500 Wh/kg-os energiasűrűség már akár repülőgépek számára is elég lehet. Ráadásul még idén gyártásba mehet a technológia.
|
|
|
|
Villámokat hozott a passzátszél. Meghallgatták a vásárlók visszajelzéseit, és szabadjára engedték kreativitásukat a Volkswagen tervezői, hogy megalkossák a népszerű Passat teljesen elektromos utódját. Bemutatkozott az ID.7, amely egy igazi vérfrissítés a Volkswagen MEB platformos sorozatában.
|
|
|
|
iCAR, de nem alma. A Chery vadonatúj elektromosautó-márkájának modelljeibe szerelik be elsőként a CATL nátriumos akkumulátorát, amellyel elképesztően olcsó elektromos autók újabb generációja kerülhet piacra Kínában. Mutatjuk, hogy néznek ki az autók és mit tud az aksi.
|
|
|
|
A prémium nem elég luxus. Olcsó villanyautókat akarunk? Persze, de nem mindenki. Van, aki hatalmas utastérre, aprólékosan kidolgozott dizájnelemekre, és luxust sugárzó exkluzív felszereltségre vágyik. Megvan mindez a 75 milliós EQS SUV-ban? Itt a részletes tesztünk a Mercedes újdonságáról!
|
|
|
|
Egy felesleges ablakkal kevesebb. Bemutatkozott a svéd-kínai Polestar negyedik modellje, amelynek legnagyobb különlegessége, hogy nincs hátsó szélvédője. Miért jó ez, hogyan oldották meg a hátrafele látást, és mennyiért vehetünk majd ilyen villanyautót? Cikkünkből kiderül!
|
|
|
|
Futótűzként terjed az ötlet. Brutális mennyiségű energiát lehet csak az autópályák mentén telepített napelemekkel megtermelni, és erre a németek is rájöttek: indul az Energiebänder projekt. Sok még a tisztázatlan kérdés, de óriási potenciál rejlik az elképzelés mögött.
|
|
|
|