|
Ripityára törő villanyautók, és a mágikus 1000 kilométeres hatótáv
Mi kell ahhoz, hogy gyorsabban terjedjenek az elektromos autók? A Toyota az alacsony vételárra voksol, a kínaiak megépítették az 1000 km hatótávolságú villanyautót, a Suzuki szerint pedig egyelőre az, hogy legyen még benne belsőégésű motor. De vajon elriasztja-e a vásárlókat egy olcsó villanyautótól az, ha ilyen keserves törésteszteket látnak? És bízhatunk e a kínai autók biztonságában? Magyarországon egyelőre se ezres hatótáv, se szuperalacsony ár nincs, mégis hónapról hónapra rekordszámú vásárló regisztrálja be villanyautóját. Mi pedig ismét a szervizben jártunk, hogy rendbe tegyük a LEAF-ünk hajtóművét. Végre kiderült, mi volt vele a baj, és elmondjuk, hogyan kerülhetitek el, hogy a ti autótok is így járjon.
|
|
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
Töltőnyílás egy Suzukin? A japánok lassú és óvatos léptekkel haladnak az elektromos hajtás felé, de most végre megérkezett az első olyan Suzuki, ami villanyautóként is használható. Mi pedig kipróbáltuk.
|
|
|
|
Újabb töltőknél kell majd fizetnünk. Az IKEA töltőállomásainak használatáért sokáig nem kellett fizetni, és gyakran meg is mutatkozott, mi a baj az ingyenes töltéssel. Ez hamarosan megváltozik.
|
|
|
|