|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
A hét kedvenc videója
Jön a hidrogénforradalom? A hidrogén fontos erőforrásunk, és hatalmas potenciálja van a dekarbonizáció támogatásához, ám egyelőre szinte csak fosszilis energiából nyerjük ki. Van azonban más megoldás is: napenergiával, akár a tetőnkre szerelt panellel. Videóban láthatjuk, hogyan is működik ez.
|
|
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
A következő motoros szezonra. A múltkori robogók után egy kissé komolyabb megjelenésű, cafe racer stílusú elektromos motort is kipróbáltunk. A TC Wanderer azoknak való, akik igényesen kidolgozott, csendes és takarékos kétkerekűt keresnek, de nem szeretnének szürreálisan sokat fizetni érte.
|
|
|
|
Billen a mérleg. De merre? Teljesen eltörölte a kormány az üzemanyag ársapkáját, de a villanyautók töltését sem segíti már olcsó árammal a rezsicsökkentés. Milyen autóval közlekedjünk, ha a legolcsóbban akarjuk megúszni: benzinessel, dízelessel, vagy elektromossal?
|
|
|
|
Indulhat a trükközés. Meghozta az ítéletet a debreceni közgyűlés a zöld rendszámos járművek parkolási kedvezményének sorsáról. Az eredeti tervezetnél jobb megoldást sikerült kiharcolnia az ELMOB-nak, de így is sokan esnek el az ingyenes parkolástól.
|
|
|
|
Jelentős fejlesztés. 20%-kal növekszik az Opel Mokka-e hatótávolsága, miután a villanyautó nemcsak nagyobb akkumulátort, hanem lényegesen hatékonyabb hajtásrendszert kap. A Stellantis új hajtáslánca már más elektromos autókban is elérhető.
|
|
|
|