A prémiumok között ez a népautó. ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏ ͏
|
A hét kedvenc olvasnivalója
|
|
És ezekről se feledkezz meg:
|
|
Teszten a megújult francia. Újabb élményeket szereztünk a Start / Stop gombbal, és belefutottunk egy töltési hibába is, de végre kipróbálhattuk, mit tud a Stellantis új, nagyobb akkumulátora. A DS premium villanyautójában koptattuk tovább a gyárilag koptatott üléseket, íme a tapasztalataink.
|
|
|
|
A nagyok nőttek a legjobban. Májusban is alacsony volt a kiadott zöld rendszámok száma, ám miközben az autópiac zsugorodik, a környezetbarát járművek aránya kúszik felfele. Az igazi izgalmakat viszont nem a személyautóknál látjuk: gyorsan törnek felfele az elektromos buszok és teherautók.
|
|
|
|
Híre ment az átépítésnek. Mitől jobbak az elektromos teherautók a dízeleseknél? Megéri az átépítés? A magyar logisztikai piac egyik jelentős vagyonkezelő társaságának alapítójával beszélgettünk, de azt is megmutatjuk, milyen kábellel fogjuk tölteni a jövő kamionjait.
|
|
|
|
Kicsi kavics hatalmas hullámokkal. A Volvo eddigi legkisebb modellje képes volt megrengetni a földet: a már 15 millió forint alatt hazavihető a prémium modellnél nehéz lesz ár-érték arányban jobbat találni a piacon. De vajon készül majd belőle elég?
|
|
|
|
Szinte istenkáromlás. Egész életünkben úgy tudtuk, hogy alaperőművek nélkül nincs megbízható áramellátás, de vajon meddig ragaszkodhatunk még ehhez a dogmához? Összefoglaltuk, hogyan kérdőjelezik meg egyre jobban az alaperőművek jövőjét az egyre durvább túltermelések.
|
|
|
|