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 Igazán versenyképes árakat kapott a Kia PV5 áruszállító változata, amely egyelőre kétféle akkukapacitással rendelhető meg. A bemutatón ígért háromféle közül a közepes (51,5 kWh) és a legnagyobb (71,2 kWh-s) akkumulátorral szerelt változat kapta meg hazai árát, a legkisebb, 43,3 kWh kapacitású LFP kémiás változat árát egyelőre nem ismerjük.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 A 291 km vegyes hatótávot kínáló változat ára nettó 12,7 millió forinttól (bruttó 16,129 millió) indul. A közepes akkuhoz járó villanymotor 89 kW (121 LE) teljesítménnyel és 250 Nm nyomatékkal rendelkezik. A 2255 mm hosszú, 1520 mm magas raktérrel bíró jármű ezzel az akkuval maximum 790 kilóval terhelhető, és ha ez nem lenne elég, 750 kg össztömegű utánfutót is vontathat. A Long Range változat nettó ára 13,95 millió forint (bruttó 17,7 millió), hatótávja vegyes üzemben 397 kilométer, motorja erősebb, 120 kW-os (163 LE), de a nagyobb és nehezebb akkumulátor miatt 100 kilóval kevesebb árut szállíthat rakterében. A vontatási kapacitás ennél a változatnál is 750 kg. Annak ellenére, hogy a PV5 kizárólag elektromos hajtással kerül piacra, így az akkumulátort is el kell helyezni a padló alatt, az autó raktere kategóriájában a legalacsonyabb, 419 mm-es fellépő magassággal rendelkezik. A DC töltés csúcsteljesítménye 150 kW, amivel mindkét akku esetén 30 perc elegendő az energia visszatöltéséhez a 10-80% tartományban. Az AC fedélzeti töltő 11 kW-os, így váltóáramról a mid range változat 4 óra 45 perc, a nagyobb akkus pedig 6 és fél óra alatt tölthető tele, ha teljesen üresre merült az akkumulátor. A fenti induló árakat a metál fényezés nettó 250.000 (bruttó 317.500) forinttal növeli, hőszivattyús fűtést nettó 280.000 ezer forintos (bruttó 355.600) felárért kérhetünk, a bal oldali tolóajtó nettó 150.000 (bruttó 190.500) forintba kerül. A nettó 250.000 forintért kérhető Plus csomag olyan extrákat ad, mint a 230 voltos konnektor a beltérben, a V2L adapter a töltőaljzathoz, a vezeték nélküli telefontöltő, valamint a fűthető ülések és kormánykerék. A Safety Plus csomag nettó 750.000 forintért középső légzsákot, kamerával is rendelkező holttér-figyelő rendszert, oldalsó parkolóradart és 360 fokos kamerarendszert és elektromosan bezáródó tükröket kínál. A csak a Safety Plus csomaghoz nettó 490 ezerért kérhető Elite csomag digitális kulcsot, részben vegán bőr üléseket és könnyűfém kerekeket ad. A PV5 Cargo az első modell a Kia E-GMP.S platformra épülő tisztán elektromos haszonjármű-palettáján, amely később az 5 üléses személyszállító mellett speciális változatokban (pl. kempingautó) is készül majd. Megérkezett a Kia PV5 Cargo és személyszállító busz Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!