Kína nagyon belehúzott az elektromos átállásba, amelyhez nem csak töltőket telepítenek tucatjával, de egymással versenyeznek az akkumulátorcsere-állomások is. Ebben a városban már több a szupertöltő, mint a benzinkút Az alábbi videó egy olyan parkolót, a készítő szerint egy „töltő-mennyországot” mutat be Sencsen városában, ahol egymás mellett több nagyteljesítményű töltő van, mint Magyarországon összesen. Akinek sikerül megszámolni hány darab töltőoszlopot láthatunk összesen, kérjük írja be hozzászólásba. A bemutatóban számos autógyártó saját márkanév alatt telepített töltőoszlopát láthatjuk, a videó 7 db LOTUS töltőoszloppal indul, majd Porsche töltők felé fordul a kamera, aztán a Volkswagen CAMS, majd a Zeekr töltői kerülnek sorra. Utóbbi érdekessége, hogy épp BYD taxik használják a töltőket, tehát nem csak az adott márka autói számára elérhetők az oszlopok. Vajon a BYD taxikat miért Zeekr töltőkön töltik? Azok lehetnek a legolcsóbbak, vagy a leggyorsabbak? Kínában már nem csak a töltőhálózatok, de az akkucserét kínáló cégek is versenyeznek, a videóban a hyper, a CATL tulajdonában lévő EVOGO, a Geely E-Energy és természetesen a NIO brand alatt is láthatunk akkucsere-megoldást. Talán valami ilyesmire gondolt a Magyar Kormány is, amikor a kínai elnök múlt heti látogatásakor megállapodtak arról is, hogy kínai segítséggel fejlesztik a magyar töltőhálózatot? Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!