A koronavírus-járvány miatt az előzetes tervekkel ellentétben nem 2020-ban, hanem majd csak a jövő évben kezdi meg leszállítani a megrendelőkhöz a C_Two néven futó tisztán elektromos hiperautó elkészült darabjait a Rimac. A horvátok 2018 tavaszán prezentálták az 1914 lóerő teljesítményű álomautó első változatát, ám még adósak nekünk egy bemutatóval, hiszen azóta számos változás történt a C_Two dizájnját illetően. Erre valószínűleg az idei Genfi Autószalonon került volna sor, ami a járvány miatt elmaradt – a Rimac azt ígéri, hogy még ebben az évben lerántja a leplet a végleges formáról, s egy új nevet is kap az autó. Jó hír, hogy egy újonnan megnyitott gyártósorral a horvátországi Veliko Trgovišćeben a felére rövidült egy példány megépítésének ideje, ezzel némileg kompenzálni tudja majd a csúszást a Rimac. Így egy autó összeszerelése csupán 5 hétbe telik majd a korábbi 10 helyett, majd teljes kapacitáson egy hónap alatt akár négy végleges példány is elkészülhet, de természetesen a munkálatok nem a gyártósoron kezdődnek, hiszen a cég számos alkatrészt házon belül termel. A C_Two modellből egyébként mindössze 150 darab készül, ezeket elég hamar le is foglalták az exkluzív hiperautók iránt érdeklődő vásárlók. Ez idáig négy prototípust szerelt össze a Rimac, de a teszteléshez és a homologizációs folyamat teljesítéséhez 10 további előszériás darabra van szükség, melyek többsége még az idén elkészül.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 Még nem is gyártják, de már elfogyott az összes Rimac C_Two A fejlesztők igencsak ütős specifikációkat ígértek két évvel ezelőtt. A gyártó elismeri, hogy ezek valóban meglehetősen ambiciózus célkitűzésnek bizonyultak akkoriban, de a modell további fejlesztése és tesztelése során bizonyossá vált, hogy a 412 km/h-s végsebesség, valamint a 1,9 másodperces gyorsulás álló helyzetből 100-ra tényleg tartható. A nagy teljesítményű elektromos hajtásláncban való szakértelem olyan partnereket hozott a start-upnak, mint az Aston Martin, Automobili Pininfarina, Koenigsegg, Hyundai, valamint a Porsche, mely utóbbi 15,5%-ra növelte részesedését a cégben az eredeti 10%-ról. Bevásárolta magát a Rimac villanyautó-márkába a Porsche 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!