Szeretjük azt hinni, hogy csak Magyarországon nehéz elfogadtatni az autósokkal, hogy a töltőhöz csak a töltés idejére álljanak oda. Úgy tűnik, hogy ez máshol is probléma, ráadásul nem csak az egyszerű gyorstöltőknél, hanem a továbbhaladásst biztosító 120-150 kW-os Superchargereknél is. A Tesla éppen ezért decemberben drasztikus változást eszközölt a Superchargerek használatában. A töltés végeztével, ha az autós 5 percen belül nem áll el a töltő elől, akkor percenként 40 centes parkolási díjat számláznak ki neki, amit a következő szervizlátogatáskor csapnak a számlához. A díjnak nincs felső határa, így ha valaki éjszakára vagy napokra ottfelejti az autóját, akkor tetemes díjra számíthat. A parkolási díjat csak a Superchargerek esetében számlázzák, a Tesla által biztosított célállomási töltőknél nem. A díj az USA-ban 40 cent, Európában 35 eurocent, vagy nagyjából ennek megfelelő összeg. A büntetést nem alkalmazzák, ha a töltőhelyen a töltőpontok több mint fele szabadon áll, tehát az ottfelejtett autó nem akadályoz másokat a töltésben. Tesla modellek: a legkisebbnél már nem lesz ingyenes a töltés a Superchargernél PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly93d3cudm9sdGllLmV1Lz91dG1fc291cmNlPXZpbGxhbnlhdXRvc29rJnV0bV9tZWRpdW09ZWxla3Ryb21vc2F1dG90b2x0byZ1dG1fY2FtcGFpZ249cm92YXQiIG9uY2xpY2s9ImphdmFzY3JpcHQ6d2luZG93Lm9wZW4oJ2h0dHBzOi8vd3d3LnZvbHRpZS5ldS8/dXRtX3NvdXJjZT12aWxsYW55YXV0b3NvayZ1dG1fbWVkaXVtPWVsZWt0cm9tb3NhdXRvdG9sdG8mdXRtX2NhbXBhaWduPXJvdmF0JywgJ19ibGFuaycsICdub29wZW5lcicpOyByZXR1cm4gZmFsc2U7Ij48cGljdHVyZT48c291cmNlIHNyY3NldD0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNC8wMi8yMDI0LTAyLTAxLXZvbHRpZS1jaGFyZ2VyLTEzMDB4NjAwLTIuanBnIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNC8wMi8yMDI0LTAyLTAxLXZvbHRpZS1jaGFyZ2VyLTEzMDB4NjAwLTIuanBnIiBhbHQ9IiI+PC9waWN0dXJlPjwvYT4= Villanyautósok Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!