Bukarest az Európai Unió második legszennyezettebb levegővel rendelkező fővárosa, a Renault pedig az új Zoe érkezése miatt árengedményekkel igyekszik kisöpörni a kifutó modell raktárkészletét, így ötletes reklámkampányba kezdtek, amely a szomorú levegőminőségi helyzetre is felhívja a figyelmet. Egy hatalmas digitális hirdetőtáblán valós időben változik a hirdetett autó ára a levegő szennyezettségétől függően. A városban elszórtan elhelyezett, de közös rendszerbe kapcsolt szenzorok mérési eredményeit egy algoritmus átszámítja árengedményre, így a Zoe annál olcsóbban megvásárolható, minél nagyobb szükség van a városban az elektromos autókra. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!