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 Frissítés (2024.01.07): megjelent a pályázati felhívás, ebben a cikkben gyűjtöttük össze a legfontosabb tudnivalókat. Várhatóan bekerül majd a pénzügyi lízing (zárt vagy nyílt végű) is az elektromos jármű beszerzést támogató pályázat végleges kiírásába, így cégeknek, vállalkozásoknak nem kell majd választani, hogy az állami támogatásról vagy a leggyakrabban alkalmazott finanszírozási módról mondjanak le a jövő évtől, ha elektromos járművet vásárolnak. Szentkirályi Alexandra kormányszóvivõ felragasztja egy autóra az elektromobilitási támogatással vásárolt jármûvekre felhelyezendõ matricát 2020. július 6-án. Fotó: MTI/Bruzák Noémi December 18-ig bárki véleményezhette az RRF-10.10.1-23 „Közúti elektromos jármű beszerzés támogatása vállalkozásoknak” című pályázati felhívás tervezetét, így a Magyar Elektromobilitás Egyesület is élt a lehetőséggel, és benyújtotta észrevételeit. Az ELMOB már válaszokat is kapott, melyeket az Egyesület weboldalán tettek közzé. A válaszok tisztáznak néhány technikai részletet, így például az akkumulátor kapacitásánál a bruttó kapacitást kell majd figyelembe venni, illetve az egyik táblázatban megadott nettó 20 millió forintos értékhatár és a szövegben szereplő 18 milliós felső határt megadó elírást a végleges kiírásban javítják majd. Válaszok a 2024-ben megjelenő elektromos jármű beszerzés támogatása vállalkozásoknak pályázathoz tett észrevételeinkre A nem-taxis egyéni vállalkozók számára sajnos elutasító válasz érkezett, az, hogy az egyszemélyes vállalkozások is pályázhassanak „szakpolitikai szempontból nem támogatott.” Jó hír viszont, hogy a felhívás várhatóan módosításra kerül, így a pénzügyi lízing (zárt vagy nyílt végű) elfogadhatóvá válik, amennyiben a felhívásban meghatározott időtartam végéig a gépjármű a kedvezményezett tulajdonába kerül. Ehhez kapcsolódóan a felhívásban várhatóan a megvalósítás időtartama is módosulni fog, annak érdekében, hogy a meghatározott időtartam végéig a gépjármű a kedvezményezett tulajdonába kerülhessen. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!