A légszennyezéshez kötötte a Zoe árát a Renault

Bukarest az Európai Unió második legszennyezettebb levegővel rendelkező fővárosa, a Renault pedig az új Zoe érkezése miatt árengedményekkel igyekszik kisöpörni a kifutó modell raktárkészletét, így ötletes reklámkampányba kezdtek, amely a szomorú levegőminőségi helyzetre is felhívja a figyelmet.

Egy hatalmas digitális hirdetőtáblán valós időben változik a hirdetett autó ára a levegő szennyezettségétől függően. A városban elszórtan elhelyezett, de közös rendszerbe kapcsolt szenzorok mérési eredményeit egy algoritmus átszámítja árengedményre, így a Zoe annál olcsóbban megvásárolható, minél nagyobb szükség van a városban az elektromos autókra.

Autok:

EZT OLVASTAD MÁR?  Új Nissan LEAF premier élőben!

Elektromos autót használsz?