Megkezdődött a Range Rover Electric tesztprogramjának utolsó szakasza, amely során extrém körülmények között, a -40°C-os Észak-Svédország befagyott tavain, és az akár 50°C-os közel-keleti forráságban ellenőrzik a mérnökök a jármű rendszereinek működését. Habár a JLR tisztán elektromos meghajtású újdonságának premierjére majd csak az idei év hátralévő részében kerül sor, a terepjáró álcafólia nélkül pózol a kameráknak, amivel a gyártó a prototípusok gyártási minőségét igyekszik nyomatékosítani. A modell egyébként tökéletesen illeszkedik a Range Rover vérvonalába, ügyesen titkolva, hogy a család első tisztán elektromos tagjaként érkezik.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 Közleményében az indiai Tata Motors tulajdonában álló brit autógyártó vállalat megjegyzi, hogy az extrém tesztek elsősorban az akkumulátor és az elektromos meghajtóegység (EDU) képességeire összpontosítanak, melyeket házon belül szerel össze a JLR, most először a gyártó történetében. Hozzáteszi továbbá, hogy a hagyományos ABS-alapú kipörgésgátló rendszer helyett a villanyautó új, szintén házon belül fejlesztett szoftvert használ minden egyes kerék kicsúszásának pontos kezelésére. A cég azt állítja, hogy az egyes kerekek nyomaték-reakcióidejét körülbelül 100 milliszekundumról kb. alig egy milliszekundumra csökkentették. Ennek eredményeként minden felületen maximális tapadás érhető el, kivételes reakcióval és kifinomultsággal, jelentősen javítva a Range Rover vezetési élményét. Pontos műszaki jellemzők egyelőre nem ismertek, de korábbi információk szerint 800V-os rendszert kap az autó és a teljesítménye akár az 500 lóerőt is meghaladhatja. Megnyílt a várólista az első teljesen elektromos Range Roverre Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!