A Leapmotor B05 világpremierje kapcsán alkalmunk volt részt venni egy kerekasztal-beszélgetésen is a cég vezérigazgatójával, Zhu Jiangminggal és európai vezetőjével, Tianshu Xinnel. Érdekes részleteket árultak el az európai tervekről. A Stellantis komoly előny Arra a kérdésre, hogy a többi kínai márkához képest mit nyújt a Leapmotor itt Európában, a vezérigazgató személyes mérnöki múltját és hozzáállását emelte ki, ami szerinte németes megközelítést jelent. A fókuszban a modern technológiák és a megfizethető ár állnak. Mint Jiangming úr elmondta, Kínában már a legnagyobb elektromos startupnak számítanak és idén 500-600 ezer autót fognak eladni. Ez a mennyiség egyébként azt is jelenti, hogy jó árakat kapnak az akkucellákra, amelyeket még vásárolnak, de már alapítottak egy vegyesvállalatot egy nagy akkugyártóval, így a jövőben saját gyártás is lesz. Az akkupakkokat, az akkuvezérlést és az autók összes fő egységét házon belül tervezik, és a formaterv is saját. De már tervezik egy európai dizájnstúdió létrehozását is. Zhu Jiangming CEO és Tianshu Xin a Leapmotor International vezetője. Az európai tervek kapcsán kiemelték, hogy a Stellantisszal történő együttműködés jelentős stratégia előny nekik, mert a meglévő értékesítési és szervizhálózat segítségével gyorsan tudnak terjeszkedni. Azt is fontosnak tartják, hogy az alkatrészekre ne kelljen sokat várni, ezért már az európai megjelenés előtt szinte minden elérhető volt regionális raktárról. Leapmotor B10 Kérdésünkre elmondták, hogy a T03 kisautó európai gyártásának leállítása csak átmeneti. Ez egy hat éves modell, ami meg fog teljesen újulni és az új változat gyártását Európába is elhozzák. Megerősítették azt is, hogy a tervek szerint a B10 SUV nemsokára Spanyolországban készül majd. Zhu Jiangming, a Leapmotor vezérigazgatója. Amikor arról kérdeztük a cég vezetőit, hogy eljut-e hozzájuk a kritika, hogy a kínai autók fűtése, vagy például töltési teljesítménye nem ideális itt Európában, azt mondták, hogy hosszú távon mindenképp a helyi igényekre akarják szabni az autókat. Kiemelték a vezeték nélküli frissítéseket, amelyek már a T03 kisautó esetében is az európai visszajelzések alapján gyorsan készülnek Kínában. De a C10 kapcsán már most is egy Európára szabott hajtásláncot hoztak, ami télen jobb teljesítményt nyújt. A vállalalat egyébkén a legkisebb, A-szegmens vásárlóira is számít. Úgy érzik, őket elengedték az európai gyártók, akik ebben nem versenyképesek, pedig 22 millió kisautó fut Európa útjain. De jövőre érkezik az A10 és az A5 is, egy crossover és egy ötajtós a B-szegmensben, az ID. Polo versenytársának. 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!