Pénteken az idei AMTS nyitónapján a sajtó képviselői és az érdeklődők előtt rántotta le a leplet az MG Cybersterről a ma már kínai tulajdonban lévő, de gyökereit tekintve brit márka hazai képviselete. A premier apropóját a hazai forgalmazás indulása adta. A kétüléses, nyitható tetejű sportautó igazi kuriózum a villanyautók világában, hiszen ebben a kategóriában az MG Cyberster előtt még egyetlen gyártó sem próbálkozott. Az MG mérnökeit a márka egykori sikermodellje az MGB inspirálta, de más hasonló projektekkel ellentétben ezúttal nem akartak kényszeresen egy felfrissített MGB-t alkotni, inkább egy ízig-vérig modern szupersportkocsit rajzoltak. Az autóba az óriási érdeklődés miatt ezúttal nem, de Brüsszelben a januári autókiállítás során sikerült beülni.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 Végre beleülhettünk az MG elektromos sportautójába Az MG Cyberster kétféle változatban kerül forgalomba. Az akkupakk mindkettőben bruttó 77 kWh-s (nettó 74,4 kWh), a legnagyobb különbség, hogy míg a Trophy változatot egy, a GT verziót két villanymotor hajtja. Ennek megfelelően menetteljesítményben és dinamikában is számíthatunk eltérésekre. Az MG Cyberster GT a valaha gyártott legerősebb MG modell. MG Cyberster Trophy MG Cyberster GT Meghajtás első kerék összkerék Teljesítmény 250 kW (340 LE) 375 KW (510 LE) Nyomaték 475 Nm 725 Nm Gyorsulás (0-100 km/h) 5,2 mp 3,2 mp Végsebesség 195 km/h 200 km/h Kerekek 19″ 20″ Akkumulátor 77 kWh (74,4 kWh) 77 kWh (74,4 kWh) Névleges feszültség 395 V 395 V Akkukémia NMC NMC Hatótáv (WLTP) 507 km 443 km Töltési idő (10-80%) 38 perc 38 perc Töltési teljesítmény (max) 144 kW 144 kW Ár 24.199.000 Ft 26.699.000 Ft 27.599.000 Ft 28.799.000 Ft Frissítés – 2025. 04. 03.: A hazai képviselettől kapott friss árlista szerint a Cyberster árai 2,5 és 1,2 millió forinttal emelkedtek a bemutató óta. Az MG Cyberster vászontetejét elektromotorok mozgatják, amelyek akár 48 km/h-s sebesség mellett is képesek 15 mp alatt nyitni vagy zárni a tetőt. A kényelmet az ülés- és kormányfűtés mellett 360 fokos körkamera, Apple Carplay és Android Auto kompatibilis infotainment rendszer és 8 hangszórós Bose hangrendszer biztosítja. Az MG Cyberster májustól kizárólag rendelésre lesz elérhető a kiválasztott MG kereskedésekben. 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 Antalóczy TiborA Villanyautósok.hu alapítója és főszerkesztője, e-mobilitás szakértő. 2014 óta elektromos autó használó, és külső tanácsadóként számtalan hazai elektromobilitási projekt aktív segítője. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!