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 A Volvo Buses bemutatta a már bizonyított, sokoldalú BZR Electric platformjának legújabb, távolsági felhasználásra szánt változatát, mely két- és háromtengelyes kivitelben, 4-8 darab (600 V feszültségű, egyenként 535 kg tömegű) NCA (lítium-nikkel-kobalt-alumínium-oxid) akkumulátorpakkal érhető el. A moduláris felépítés az üzemeltetői igények széles körű kielégítését, míg a piacvezető 720 kWh maximálisan beépíthető akkumulátorkapacitás a töltések miatti megállások és ezáltal az utazási idő csökkentését teszi lehetővé. fotó: Volvo Buses A minél sokoldalúbb tölthetőség érdekében az új platform a már megszokott CCS csatlakozó mellett az OppCharge iverz pantográfos megoldását is támogatja: előbbi 250-, utóbbi 450 kW-os maximális töltési teljesítményt tesz lehetővé. fotó: Volvo Buses fotó: Volvo Buses Míg a hajtáslánc illetve a legmodernebb vezetéstámogató- és biztonsági rendszerek Volvo Csoporton belülről érkeznek, addig a karosszéria gyártására külső partnerek bevonásával kerül majd sor; az első kész, Volvo 9700-ason alapuló változat a finn Carrus Delta üzeméből gördült ki és elsősorban az észak-európai és a benelux piacra szánja a svéd óriás. A most bemutatott modell háromtengelyes kivitelben, háromféle (13,3-, 14,0- és 14,9 méteres) hosszváltozatban rendelhető. Dékány Zsolt Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!