Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A CnEVPost híradása szerint a BYD „félhivatalos‟ fiókja posztolt ki érdekes információkat a cég európai tervei kapcsán a kínai Weibo felületén. A szegedi gyár indulásáról és a töltőhálózatot érintő tervekről is szó volt. Még idén A fiók információ szerint a BYD még idén megkezdi az autók gyártását Szegeden és az első típus, ami hazánkban készül majd, az a Dolphin Surf kisautó lesz. Ez a modell egyébként épp a jövő héten vendégeskedik nálunk, úgyhogy hamarosan részletes tesztben mutatjuk majd be. A szegedi gyár kapcsán a Reuters július végén azt közölte, hogy informátoraik szerint az üzem indulása késik és a gyártás csak jövőre fog megkezdődni. Ezt a vállalat cáfolta. A kínai villanyautós oldal szerint a Weibo fiók azt is tudni véli, hogy már jövőre 200-300 darab 1 megawattos töltő európai bekapcsolását tervezi a BYD – ezt a teljesítményt egyes Denza modellek tudják felvenni. Ezzel kapcsolatban némileg szkeptikusak vagyunk, ugyanis az ehhez szükséges teljesítmény beüzemelése gyakran évekig is eltart az európai áramszolgáltatóknál, tehát, ha csak a BYD nem kezdte meg már pár éve 200-300 helyszínen ennek a megigénylését, akkor ez nehezen hihető. Emellett ekkora teljesítmény rendelkezésre állása tetemes rendszeres kiadást is jelent, de ezt persze simán benyelheti az autógyártó a marketingbüdzséje részeként. A BYD jelenleg 32 európai országban és régióban van jelen és összesen 13 modellt kínál a piacon. A CnEVPost híre szerint 2026-ban 2000 szalont akar nyitni a gyártó Európában és német hálózata 120 lokációra bővülhet a jövő év végére. Idén már nem indul el a BYD szegedi gyára és csökkenhetnek a tervezett darabszámok is Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!