Európa néhány piacán már június óta rendelhető a Volvo C40 Recharge, idehaza azonban mostanáig várni kellett, hogy bekerüljön a konfigurációba a svéd autógyártó vállalat második tisztán elektromos modellje. A C40 – mely a legelső olyan Volvo, amiből nem készül belsőégésű motoros változat – bruttó 21.910.000 forintról indul, azaz több mint 1 millió forinttal drágább, mint az XC40 Recharge a feláras duplamotoros hajtáslánccal. Volvo C40 Recharge premier: ebből már nincs belsőégésű változat A C40-et kizárólag duplamotoros hajtásrendszerrel értékesítik, amelyben az összes maximális motorteljesítmény 300 kW, a csúcsnyomaték pedig 660 Nm. Az autó 4,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, végsebessége pedig 180 km/h. A nettó 75 kWh-s akkucsomagból a WLTP vegyes ciklusa szerint 420 km-es hatótáv nyerhető ki. Az autóhoz extraként választható többek között hatféle fényezés, 20 colos felni a 19-es helyett, sötétített hátsó üveg, 22 kW-os fali töltő beszereléssel együtt (595 ezer forintért), illetve elektromosan lehajtható vonóhorog (325.000 forintért). Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!