Március 24-én kezdetét vette a NIO kínálatának zászlóshajójaként szolgáló ET7 elektromos szedán sorozatgyártása Hofej városában Kínában. A vállalat nem fog sokat ülni a legyártott autókon, március 28-án hétfőn már a megrendelőknek való kiszállítás is elindul, bár a gyártó hozzáteszi, hogy az átadás üteme régiónként változhat a COVID-19 járvány miatt. Az ET7-ből két változat elérhető, az egyik a különleges első kiadás támogatások nélkül 526 ezer jüanos (kb. 28 millió forintos) induló vételáron, a másik pedig az alapmodell 448.000 jüanért (kb. 23,9 millió HUF). A vételár legalább 70.000 jüannal (kb. 3,7 millió forinttal) alacsonyabb, ha a vásárló a NIO Battery-as-a-Service akkubérlő szolgáltatását választja. NIO ET7 Minden ET7 duplamotoros, összkerékhajtású, 644 lóerős és 850 Nm nyomatékú hajtásrendszerrel gurul le a gyártósorról, az akku kapacitás azonban háromféle lehet: 75, 100, illetve 150 kWh, ezekkel 500, 700, és 1000 km hatótávra képes az autó, legalábbis a pontatlan NEDC szabvány szerint. A legnagyobb akkus változat egyelőre nem rendelhető. 1000 km hatótávot ígér a NIO ET7 A NIO elmondta, hogy jelenleg a gyártás felfuttatása és a minőség folyamatos megtartása a prioritás. Az ET7 még az idei évben Európában is megjelenik. Magyarországra jöhetnek az 1000 km hatótávú kínai villanyautók Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!