Vadonatúj dizájnnyelvezet bevezetését jelentette be a Škoda az éves konferenciáján, amely a vállalat igazgatóságának megfogalmazása szerint „a Škoda történetének legdrámaibb változása lesz a Volkswagen Csoporthoz való csatlakozás óta”. A Modern Solid elnevezésű új stílussal a cseh autógyártó a termékeinek megjelenését kívánja modernizálni, s egyben felkészíti a márkát a digitális és elektromos közlekedés korszakára. De nem csupán az autók dizájnja változik, hanem a teljes márkaidentitás, a kínálat szerkezete, valamint a termékek pozicionálása is. Thomas Schäfer vezérigazgató elmondta, hogy az újításra a vásárlók igényeinek gyors változása miatt van szükség, amihez a Škoda igazodni szeretne. Azt egyelőre nem tudni, hogy pontosan milyen vizuális változásokra kell számítani, de a cégvezető szerint mind a vásárlóknak, mind a vetélytársaknak tátva marad a szájuk. Sajtóértesülések szerint a Modern Solid az év második felétől jelenik meg az autókon, és elsőként az elektromos modelleken láthatjuk majd. Fogadkozik a Škoda: egyedi lesz az új kisautójuk Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!