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 A Tesal Cybertruck eredeti prototípusa még nem tartalmazta, ám a versenynek hála a szériaérett verzió megkapta a márka első hátsókerék-kormányzásra képes rendszerét. Valószínűtlenül szűken fordul vele a közel hatméteres pickup. Fürge batár A nagyméretű, drága autóknál mostanában egyre gyakrabban látunk hátsókerék kormányzást, ám az extra költségek általában csak a prémium és luxusautóknál teszi kifizetődővé ezt a megoldást. A BMW i7, vagy a Mercedes EQE és EQS sorozata ilyen, ezeknél szériában vagy opcionálisan, de elérhető ez az extra. Mivel ötméteres, vagy annál is nagyobb autókról beszélünk, a speciális képességek nagyon jól jönnek, főleg a szűk városi fordulóknál. Ezt az EQE villámtesztünk során is tapasztaltuk. Villámteszt: Mercedes-Benz EQE SUV Ám a Cybertruck sem egy apró jószág, bár végleges, hivatalos méretek még nincsenek, a valamivel két méter feletti szélességhez 5,86 méteres hossz társul, ami csak egy hajszállal marad el a Ford 150 méreteitől. Azt már egy ideje tudni, hogy a szériaváltozat hátsókerék kormányzást kap, és az austini gyár megnyitója alkalmából már láttuk az egyik prototípust az üzemen belül bóklászva fitogtatni kanyarodási képességeit, ám egy új drónvideó rendkívüli agilitást mutat a monstrumnál. Joe Tegtmeyer a texasi gyár építését dokumentálja már a kezdetektől fogva, és egyik legfrissebb videójában az üzem egyik villámtöltőjén kapott lencsevégre egy új pickupot, ami ezután tett pár kört az gyár terültén. Nagyjából 45 másodpercnél kezdődik az a visszaforduló, ami a napokban felkeltetette sokak figyelmét. Leplezve, leplezetlenül Austinban egyébként már hetek óta folyik a gyártás, persze ahogy az ilyenkor lenni szokott, eleinte még lassú ütemben. A napokban több videó és fotó is született új, tréleren lévő Cybertruck példányokról, amelyek különböző helyszínekre tartottak. Austin을 떠나는 #Cybertruck 📹 by TikTok u/puptx pic.twitter.com/JyInARFAMW — TeslaZoa (@TeslaZoa) August 21, 2023 Volt amelyik a kocsi ablakára írt felirat és a letakart orr alapján épp törésteszten járt, kilenc példány a fremonti gyárba ment, valószínűleg azért, hogy további teszteknek vessék alá az első példányokat, és több autó feltűnt Új-Zélandon is, ahol a havas körülmények között éppen téli teszten vesznek részt a kocsik. Cybertruck testing on snow & cold weather in New Zealand 💫@elonmusk @Tesla pic.twitter.com/I5FcwvTik8 — Tonya de Vitti (@TonyadeVitti) August 13, 2023 Legutóbb pedig egy kamerás autóval párban kapták lencsevégre Izlandon a pickupot, így valószínű, hogy a premierhez, illetve a weboldalhoz gyártanak épp videókat a hivatalos, végső változat segítségével. @elonmusk @Tesla Cybertruck at the glacier. pic.twitter.com/GWSJqNvkYc — CRAR (@carlosRdeA) August 19, 2023 Bár minket itt Európában talán kevésbé érdekel ez a járműkategória, Amerikában ez a legnépszerűbb osztály. Az egyik kaliforniai Tesla klub a múlt héten látványos fényshow-val üdvözölte az elektromos pickupot. The #teslatakeover behind the scenes look at the efforts it took to make the Cybertruck design The Cybertruck light show was one of my favorite parts of the Takeover. @mayemusk pic.twitter.com/wGf1N8ulNZ — Tesla Owners Silicon Valley (@teslaownersSV) August 17, 2023 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!