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 Három éven belül minden az európai piacon eladott BYD itt helyben készülhet majd – legalábbis így tervezi az autógyártó, amely nem lassít a terjeszkedési terveivel. A Reuters tudott meg újabb részleteket a következő gyárról. Spanyolország. Spanyolország? A hírügynökség informátorai szerint a kínai autógyártó Spanyolországot tekinti a legesélyesebb jelöltnek következő, sorban harmadik európai autógyára létesítésére. A gyár a tervek szerint segít elkerülni az uniós vámokat, és jelentősen hozzájárulna Spanyolország azon törekvéséhez, hogy az elektromos járművek gyártásának egyik fő központjává váljon. A végső döntés az üzem helyszínéről az év vége előtt várható, de még a kínai államnak is jóvá kell hagynia. Idén már nem indul el a BYD szegedi gyára és csökkenhetnek a tervezett darabszámok is A BYD eladásai Európában 280%-kal ugrottak meg az idei év első nyolc hónapjában a 2024-es azonos időszakhoz képest, miután a vállalat plug-in hibrideket és teljesen elektromos autókat is elkezdett értékesíteni. A magas növekedéshez persze az is hozzátartozik, hogy tavaly egész évben összesen még csak 50 ezer autót adott el a vállalat a kontinensen – tesszük hozzá. A BYD tervei szerint három éven belül minden Európában eladott elektromos járművet helyben kíván gyártani. A kínai gyártó már két európai gyárral rendelkezik. Az egyik hazánkban épül és a cég szerint még idén megkezdi a gyártást, ám a Reuters korábban úgy értesült, az igazi tömegtermelés csak 2026-ban várható. A második üzem Törökországban épül és 2026-ban kezdi meg a működését – korábban azt lehetett hallani, hogy a jövő év közepét célozták meg. Címlapkép: chimdrone, YouTube Öt év után először csökkentek a BYD eladásai Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!