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 Döbbenetes ütemben növekszik a Xiaomi a kínai autópiacon, mindössze körülbelül 20 hónappal az első SU7 szedán legyártása után elkészült a vállalat 500 ezredik villanyautója. A jubileumi autó egy smaragdzöld Xiaomi YU7 Max volt, amely a Tesla Model Y közvetlen kihívójaként érkezett a piacra. Ez a változat összkerékhajtással, 508 kW-os (681 lóerős) teljesítménnyel és 760 kilométeres CLTC hatótávval rendelkezik. Kínán a világ szeme: bemutatkozott a Xiaomi YU7 A hatalmas kereslet természetesen komoly terhet rótt a fiatal autógyártóra, a YU7 esetében korábban 62 hetes várakozási időt is rögzítettek, ami mára 32-38 hétre csökkent. Az SU7 szedánnál, mely a cég legelső modellje volt, 6-31 hét, míg a SU7 Ultra esetében 6-9 hét közötti a szállítási idő. Xiaomi: 289 ezer előrendelés érkezett az YU7 SUV-re A gyártási kapacitás a két üzem (az SU7-et gyártó első fázisú és a YU7-et összeszerelő második fázisú gyár) teljes felpörgetése után már meghaladja az évi 350 ezer járművet, és a vállalat szerint ez tovább növelhető, ha a kereslet indokolja. A lendület az eladásokban is jól látszik: 2025 harmadik negyedévében 108.796 autót szállítottak ki, ami 173 százalékos éves növekedést jelent, és új rekordnak számít. A Xiaomi EV üzletága egyébként most először zárta nyereséggel a negyedévet, 700 millió jüanos profit mellett. A vállalat azt is bejelentette, hogy még a héten teljesítik az év végére kitűzött 350.000 ezer darabos kiszállítási célt, és 2025 végéig várhatóan több mint 400.000 autót fognak átadni a vásárlóknak. A Xiaomi közben nem titkoltan globális terjeszkedésre készül. 2027-ben kezdhetik meg az európai értékesítést, amire már aktívan készülnek, és egyre gyakrabban bukkannak fel a márka modelljei Németországban. Németországban fotózták le a Xiaomi új sportcrossoverét Rendszámot kapott az első Xiaomi SU7 Ultra Európában 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!