Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 2025 vége helyett csak jövőre mutatja be új elektromos GT modelljét a Jaguar és ekkor kezdik meg az előrendelések felvételét is. A kiszállítások viszont ezt követően „viszonylag hamar” megkezdődhetnek – nyilatkozta Rawdon Glover, a Jaguar vezérigazgatója az ABC News amerikai műsorszolgáltatónak adott interjúban. A bejelentés azután érkezett, hogy korábban a JLR anyavállalat elhalasztotta több elektromos modelljének, köztük a Range Rover Electric piacra dobását. A Jaguar vezérigazgatója szerint még az importvámok és az amerikai EV-piac bizonytalanságai ellenére is az Egyesült Államok lesz a márka legnagyobb piaca az új elektromos modellek számára – írja az Electrive a tévéinterjú összefoglalójában. A 21. század Jaguarja A vezérigazgató a jövő évi bemutató mellett az autó kialakításáról és a márka radikális átalakításáról is beszélt. Ez nem AI, így néz ki a Type 00 a párizsi utcán. Glover elmondása szerint az új modell alapvetően a Type 00 koncepció polarizáló formanyelvét követi majd, azonban nem annak közvetlen szériaváltozata lesz. A tanulmányautó megosztó formaterve kapcsán a vezérigazgató úgy fogalmazott, hogy a nagyszerű dizájn a divatban és az építészetben is sokszor polarizáló és nem az a célja, hogy mindenkinek tetsszen. Glover viszont felhívta a figyelmet arra is, hogy a koncepcióautó élőben jelentősen más hatást kelt a szemlélőben, mint amikor a telefon képernyőjén látjuk, és csak személyesen érthetők meg igazán az arányok, a „dráma” és a jármű mérete. A GT modell tesztelés alatt. Forrás: Jaguar Annyiban igazat adnánk a szakembernek, hogy bár az első digitális grafikák bennünk is kétségeket ébresztettek, amikor a vállalat a párizsi divathétre elvitte prototípust és az utcán készült videófelvételeket láthattunk, már inkább meghökkentően különleges, mint különlegesen csúf hatást keltett az autó. Élőben eszelősen néz ki a a Jaguar Type 00 Késik A Jaguar már 2024 decemberében, a koncepció bemutatásakor bejelentette, hogy a gyártásba kerülő modell egy négyajtós GT lesz. Akkor azt is közölték, hogy az elektromos jármű a Jaguar Electric Architecture (JEA) platformra épül, és akár 770 kilométeres WLTP hatótávolságot is kínálhat. A vezérigazgató megerősítette, hogy egy nagyon sportos járműről van szó, amely a jelenlegi modellekhez hasonlóan néz ki, és ez lesz a valaha volt legerősebb Jaguar. Technológiai vagy teljesítményadatokat azonban eddig nem közöltek. Az interjú során a beszélgetés arra a döntésére is kitért, amelyet 2021-ben hoztak a márka radikális újrapozicionálásáról. A vezérigazgató kifejtette, hogy sok időt tölt a Jaguar rajongóival, és amikor lehetősége van elmagyarázni, miért úgy néz ki a Type 00, ahogy, akkor megértik. Hozzátette, hogy az ügyfelek „óriási többsége” pozitívan reagált. Mint elmondta, a cég döntéshozói egyetértettek abban, hogy drasztikus váltásra van szükség. Emlékeztetőül felidéznénk, hogy a Jaguar gyakorlatilag a teljes jelenlegi modellpalettát nyugdíjazta, és egy teljesen új, radikálisan eltérő dizájnnal megalkotott elektromosat hoz létre helyette. A vállalat egyben újra is kívánja pozicionálni magát a prémiumból a luxus szegmensbe. Csak egyetlen Jaguar marad gyártásban Glover egyébként azért egy amerikai műsorszolgáltatónak adott most interjút egy brit autós magazin helyett, mert a Jaguar az Egyesült Államokat jósolja a legnagyobb piacának. Ennek ellenére a JLR-nek nincs amerikai gyára, így importvámokkal kell szembenéznie, és az amerikai elektromosjármű-piac is bizonytalan a szövetségi támogatás kivezetését követően. Glover szerint az Egyesült Államokban „olyan szenvedély él a Jaguar márka iránt, amely valószínűleg a legerősebb a világon”. Elhalasztják az új Range Rover megjelenését 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!