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 A Honda bemutatta az első Európának szánt teljesen elektromos motorkerékpárját, a WN7-et, amely a korábban az EICMA 2024 kiállításon leleplezett EV Fun Concept sorozatgyártású változata. A modell célja, hogy új élményt nyújtson a motorozásban: csendes, vibrációmentes vezetést biztosít, miközben megőrzi a Honda hagyományos, magas szintű kanyartartási és fékezési élményét. A WN7 karcsú, futurisztikus kialakítású, a vezető digitális élményét pedig az 5 colos TFT kijelző és a Honda RoadSync rendszer összekapcsolhatósága fokozza. A modell nevében a W a „Be the Wind” fejlesztési elképzelést, az N a naked, azaz a nagyobb burkolati elemek nélküli „meztelen” kialakítást, a 7 pedig a teljesítményosztályt jelöli. A modell fix lítiumion-akkumulátorral érkezik, amely CCS2 gyorstöltést támogat: 20%-ról 80%-ra körülbelül 30 perc alatt tölthető, otthoni töltéssel pedig kevesebb mint három óra alatt teljesen feltölthető. A WN7 hatótávja várhatóan 130 km felett van, ami városi és rövid vidéki utakra bőven elegendő. A teljesítménye a 600 cm³-es belső égésű modellekével vetekszik, nyomatéka pedig akár a 1000 cm³-es motorokéhoz hasonlítható, írja a Honda. A Honda célja, hogy 2050-re minden terméke és vállalati tevékenysége karbonsemleges legyen, a motorkerékpároknál pedig a 2040-es évekre minden modell karbonsemlegessé váljon. A WN7 bevezetésével a Honda az elektromos motorkerékpárok piacán is erősíti jelenlétét, és a teljes elektromos kínálat bővítésére törekszik, a városi közlekedéstől a Fun modellekig. Európában a Honda jelenleg két elektromos kétkerekűt kínál. A Honda EM1 e: 50 cm³-es városi robogó, amely cserélhető Honda Mobile Power Pack e: akkumulátorral működik, és legfeljebb 45 km/h sebességre képes, ideális a városi ingázásra. A Honda CUV e: 125 cm³-es robogó, nagyobb teljesítménnyel és hosszabb hatótávval, szintén cserélhető akkumulátorral, a városi közlekedés kényelmes alternatívája. Megnéztük a Honda hangtalan, városi rohangálós villanyrobogóját Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!