Egymillió CHAdeMO-csatlakozós autó az utakon
Tíz éve kapható a Nissan LEAF, amely még mindig dobogós helyen van a világ legnagyobb példányszámban gyártott elektromos autói között. Idén szeptemberben a LEAF átlépte a félmilliós darabszámot, így a CHAdeMO csatlakozóval villámtölthető autók közül jelenleg minden második Nissan LEAF. A márkán belül 20.000 példány felett van az e-NV200 is, amelyből 5, illetve 7 üléses személyautó, és dobozos kisteherautó változat egyaránt készül.
A CHAdeMO csatlakozós autók között a második helyen azonban meglepő módon egy hibrid, a Mitsubishi Outlander áll, amely a nagy teljesítményű töltésével a közelmúltig egyedülálló volt a plug-in hibrid kategóriában. Körülbelül 260.000 példány járja a világ útjait a népszerű SUV-ból.
A maradék negyedmillió CHAdeMO-csatlakozós autó már több gyártó között oszlik meg. Több mint 30.000 példányt gyártottak a Mitsubishi i-Miev-ből, és a PSA által gyártott testvéreiből, azaz a Peugeot iOn és Citroën C-Zero városi miniautókból. Szintén CHAdeMO csatlakozóval rendelkeznek az i-Miev alapjaira épülő Minicab kisteherautók is, amelyek leginkább a japán piacon találtak gazdára.
A PSA CHAdeMO aljzattal szerelt kisteherautóiból már hazánkban is több példány fut, ilyenek a Peugeot Partner Electric és a Citroën Berlingo Electric modellek.

A Kia első nagyobb sorozatban gyártott elektromos modellje, a Soul EV Európába is CHAdeMO-val érkezett, de az ázsiai piacon a nálunk már CCS 2 Combo csatlakozóval megismert autók (például a BMW i3 japán piacos változata, vagy a Hyundai Ioniq Electric dél-koreai változata) a mai napig a Japánból indult szabványt alkalmazzák.
Részben a Teslák is ide sorolhatók, ugyanis közel egymillió olyan Tesla fut a világ útjain, amelyhez kapható CHAdeMO adapter, elvben tehát körülbelül 2 millió autó tölthető a világszerte 35.600 CHAdeMO csatlakozóval felszerelt töltőoszlopról, persze a Tesla-tulajdonosok között nem mindenki vásárolta meg a szükséges adaptert, és Európában egyre kevesebben fogják megvásárolni, miután a Model 3 európai bevezetését követően a Tesla is a CCS 2 Combo csatlakozó felé indult el. A Supercharger v3 töltőoszlopokra már csak CCS kábelt szerelnek fel, a régebbi modellekhez pedig kedvezményes áron vásárolható meg a CCS adapter, melynek segítségével a CHAdeMO töltők java részén elérhető maximum 50 kW teljesítménynél gyorsabban tölthető a Teslák.
A CHAdeMO szabvány előnye, hogy az egész világon azonos a csatlakozó kialakítása, amely megkönnyíti a transzkontinentális utazásokat, persze a korai elektromosautó-tulajdonosok közül vélhetően nem sokan indulnak ilyen utazásra a szűkös hatótáv miatt. Mindenesetre világszerte 2020 végére már 35.600 CHAdeMO csatlakozós töltőoszlop épült, melyek közel fele (16.100 db) Európában, 12.800 példány Ázsiában (ebből 7700 db Japánban), 6000 db Észak-Amerikában, 700 db pedig a világ egyéb részein található.
A szabvány jövője azonban kérdéses. Európában az Ariya érkezésével a Nissan is CCS-re vált, és nem volna meglepetés, ha a Nissan-Renault-Mitsubishi szövetség másik tagja, a Mitsubishi is így döntene. A szabvány túlélését a Kínával történő együttműködés, a ChaoJi projekt jelentheti, ugyanis a CHAdeMO–csatlakozós autókat egyedül a Kínában jelenleg elterjedt GB/T szabvány haladja meg, nem is kis mértékben: több, mint 2 millió autó fut Kína útjain ennek a szabványnak megfelelő töltőaljzattal.