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 A Villanyóra 238. adásában Laci, Szabolcs és Szöcske beszélgettek a hét villanyautós híreiről, többek között a magyar elektromosautó-töltőhálózat fejlődéséről, a napelemes túltermelés akkuban tárolásáról vagy exportjáról, az orosz villanyautó-piacról és válaszoltak néhány érdekes hozzászólásotokra. 0:00:00 – Intro. 0:02:56 – Fejlődik a magyar töltőhálózat, mégis egyre kevesebbet használjuk 0:27:22 – Kötelező lesz akkut vásárolni a román napelemeseknek 0:36:45 – Hová exportálja Magyarország a napelemes túltermelését? 0:43:21 – Rövid hírek: áttörés a Tesla 4680 akkugyártásánál, nagyon veszik a magyarok az elektromos kisteherautókat, a Renault-nál a hagyományos furgonokat gyári támogatással alakítják elektromosra és kötelező lesz biztosítást kötni egyes elektromos rollerekre. 1:02:23 – Berobbannak az elektromos autók az orosz piacra 1:17:16 – Teszt ajánló: Tesla Model 3 Highland és Hyundai Ioniq 5 N 1:24:54 – Kommenteket kommentelünk MÁR PATREONON IS TÁMOGATHATSZ MINKET: https://www.patreon.com/villanyautosok TÖLTS VELEM SOROZAT: https://www.youtube.com/watch?v=3dEVvjBwdbc VOLTIE NYEREMÉNYJÁTÉK: https://www.voltie.eu/nyeremenyjatek A hét témáihoz kapcsolódó cikkeink: Magyar töltőhálózat Kelet felé terjeszkedik az Ionity Javul végre a helyzet a Balaton nyugati csücskében Jönnek a Mobiliti 4×150 kW-os töltőállomásai 2023-ban hatalmasat csökkent a nyilvános töltések mennyisége Akkuban tároljuk, vagy fizessünk, hogy más átvegye? Kiakadtak a román napelemesek, mert akkumulátort kell venniük, ha vissza akarnak tápláni Hová exportálja Magyarország a napelemes túltermelését? Rövid hírek: Közel az áttörés a Tesla száraz elektródás akkugyártásában Egyre inkább veszik az elektromos kisteherautókat Magyarországon A Renault megkezdte a régi kisteherautók elektromosra átépítését Már kötelező egyes rollerrekre biztosítást kötni Berobbanóban az orosz villanyautó-piac Teszt ajánló Tényleg anorexiás az új Tesla Model 3? Kell-e egy sportos villanyautóba váltó emulátor és hanggenerátor – Hyundai Ioniq 5 N? Villanyóra elérhető a YouTube-on is: A Villanyóra podcast egyre több felületen hallgatható, köztük az alábbiakon is: Apple iTunes – https://podcasts.apple.com/us/podcast/villany%C3%B3ra/id1485177768 Google podcast – https://podcasts.google.com/?feed=aHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS9mZWVkL3ZpbGxhbnlvcmFwb2RjYXN0&ep=14 Spotify – https://open.spotify.com/show/2aoS9r6WavJ6iccyeleujK PlayerFM – https://player.fm/series/villanyora-podcast TuneIn – https://tunein.com/podcasts/Technology-Podcasts/Villanyra-p1305585/ Podtail – https://podtail.com/en/podcast/villanyora Listen Notes – https://www.listennotes.com/podcasts/villany%C3%B3ra-villanyaut%C3%B3sokhu-LXItcEKfGwr/ MyTunerRadio – https://mytuner-radio.com/podcast/villanyora-villanyautosokhu-1485177768 PodParadise – https://www.podparadise.com/Podcast/1485177768 Chartable – https://chartable.com/podcasts/villanyora Csatlakozz hozzánk! VillanyautóPiac (VAP), az elektromos autó hirdetések virtuális otthona: piac.villanyautosok.hu Villanyautosok.hu FB oldal: https://www.facebook.com/Villanyautosok/ Villanyautós tippek és kérdések FB csoport: https://www.facebook.com/groups/Villanyautosok/ Twitter: https://twitter.com/villanyautosok?lang=en Instagram: https://www.instagram.com/villanyautosok/?hl=en Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!