A Porsche rajongók idegei lassan végképp csődöt mondanak a 911 konnektoros változata körüli huzavona következtében, ugyanis a klasszikus modell átalakításának gondolata már tavasszal felmerült, és bár akkor úgy tűnt, hogy nem lesz belőle semmi, többször újra előjött az ötlet, és most ismét a megvalósítás kapujában állunk, továbbra is megkérdőjelezhetetlen megerősítés nélkül.
A tavaszi hónapok elutasító döntésének hátterében az az indoklás állt, hogy a nehéz akkumulátorok elfogadhatatlan mértékben rontanák a kocsi teljesítményét és vezetési élményét, ami egy olyan sportautó esetében, mint a 911, megengedhetetlen. Azóta viszont a Porsche leghíresebb modellje elindult egy frissítési folyamaton, és az átalakított változat, mely 2019-ben kerül piacra, már képes lesz az akkumulátorok befogadására. A tervezett 47 Ah-s akkurendszer nagyjából 70 kilométerig engedné a plug-in hibrid változatot tisztán elektromos meghajtással működni, és amennyiben a vezetőség is rábólint az autóra, úgy várhatóan 2023 környékén érkezne. Merthogy hivatalos jóváhagyást még nem kapott a kezdeményezés, de Oliver Blume, Porsche CEO szerint több mint valószínű a projekt sikere. Továbbá hozzátette, hogy a 911 számára nagyon fontos, hogy legyen konnektoros változata, s ehhez a következő generációs akkumulátorok remek lehetőségeket biztosítanak.
Azt sajnos nem fejtette ki a vezérigazgató, hogy miért olyan fontos, hogy a nagy sikerű, 1963 óta gyártott modellszériának legújabb tagját elkészítsék konnektoros hibridként is, főleg 2023-ban, amikor a benzines meghajtás minden bizonnyal erősen lecsengőben lesz. Újabban nagy divat lett ikonikus autómodellek elektromossá tétele, de sajnos az elektromosítás sokszor csak a hibrid meghajtásig jut el, mint például a Jeep Wrangler, vagy a Subaru Impreza WRX STI tervei esetében.