Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 A Greenpeace nemrégiben egy 45.000 ember által aláírt petíció átadásával kérte Budapest főpolgármesterétől, hogy legkésőbb 2026. szeptember 1-jéig tiltsa ki a dízelautókat és más szennyező járműveket a főváros területéről, vonja ki a dízelüzemű BKV-buszokat, és fokozatosan segítse a fenntartható közlekedés terjedését, fejlődését Budapesten. Karácsony Gergely főpolgármester elmondta, hogy még az idén szeretné ezt az ügyet a Fővárosi Közgyűlés elé vinni, de a szennyező járművek valamilyen mértékű korlátozását csupán 2030 környékére látja reálisnak. A Levegő Munkacsoport helyesli, hogy a főpolgármester még ebben az évben konkrét céldátumot terjeszt a Fővárosi Közgyűlés elé a dízelautók forgalmának tilalmáról Budapesten, mivel ez felelne meg a nemzetközi tendenciáknak, hiszen már csaknem 300 európai városban hoztak létre ún. alacsony kibocsátási övezeteket, ahol csak meghatározott környezetvédelmi követelményeket teljesítő járművekkel lehet közlekedni. Egy reprezentatív közvélemény-kutatás szerint az európai lakosság nagy többsége, ezen belül a magyarok 76 százaléka ért egyet egy ilyen intézkedéssel. Döbbenetes nitrogén-dioxid értékeket mértek budapesti iskolák környékén A Levegő Munkacsoport a főpolgármesternek írt levelében azt kérte, hogy már jövőre kezdjék el a szennyező járművek fokozatos kitiltását. Javaslatuk szerint 2022 júliusától először a védett övezetekben, majd a Nagykörút és a Budai körút által határolt területen kezdjék el a korlátozást, 2024-től a főváros területén már csak Euro 4-esnél, 2026-tól pedig csak Euro 5-ösnél jobb besorolású dízelautókkal lehessen közlekedni. A gyakorlatban ez azt jelentené, hogy 2024-től a 15 évesnél idősebb, 2026-tól pedig már a 11 évnél idősebb dízel üzemű járművek sem közlekedhetnének Budapesten. A javaslat a helyi lakosoknak átmeneti mentességet adna, de csak a 2022. júliusig regisztrált autóikra. A Bíróság kimondta: uniós jogot sértett Magyarország Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!