PGEgaHJlZj0iaHR0cHM6Ly9hZC5kb3VibGVjbGljay5uZXQvZGRtL3RyYWNrY2xrL043MDAzMTkuMzczMzQyOFZJTExBTllBVVRPU09LLkhVL0IzMzIyMzkxNy40MTQ1NzkyNjM7ZGNfdHJrX2FpZD02MDY4ODcyMzA7ZGNfdHJrX2NpZD0yMzA0MjM3OTk7ZGNfbGF0PTtkY19yZGlkPTt0YWdfZm9yX2NoaWxkX2RpcmVjdGVkX3RyZWF0bWVudD07dGZ1YT07Z2Rwcj0kR0RQUjtnZHByX2NvbnNlbnQ9JEdEUFJfQ09OU0VOVF83NTU7bHRkPTtkY190ZHY9MSIgb25jbGljaz0iamF2YXNjcmlwdDp3aW5kb3cub3BlbignaHR0cHM6Ly9hZC5kb3VibGVjbGljay5uZXQvZGRtL3RyYWNrY2xrL043MDAzMTkuMzczMzQyOFZJTExBTllBVVRPU09LLkhVL0IzMzIyMzkxNy40MTQ1NzkyNjM7ZGNfdHJrX2FpZD02MDY4ODcyMzA7ZGNfdHJrX2NpZD0yMzA0MjM3OTk7ZGNfbGF0PTtkY19yZGlkPTt0YWdfZm9yX2NoaWxkX2RpcmVjdGVkX3RyZWF0bWVudD07dGZ1YT07Z2Rwcj0kR0RQUjtnZHByX2NvbnNlbnQ9JEdEUFJfQ09OU0VOVF83NTU7bHRkPTtkY190ZHY9MScsICdfYmxhbmsnLCAnbm9vcGVuZXInKTsgcmV0dXJuIGZhbHNlOyI+PHBpY3R1cmU+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDIvcmVuYXVsdC1tYXN0ZXItZS0wMjI1LTMwMHgyNTAtdXRvbHNvLnBuZyIgbWVkaWE9IihtYXgtd2lkdGg6IDcwMHB4KSI+PHNvdXJjZSBzcmNzZXQ9Imh0dHBzOi8vdmlsbGFueWF1dG9zb2suaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMjUvMDIvcmVuYXVsdC1tYXN0ZXItZS0wMjI1LTY1MHgzMDAtMS11dG9sc28ucG5nIiBtZWRpYT0iKG1pbi13aWR0aDogNzAwcHgpIj48aW1nIHNyYz0iaHR0cHM6Ly92aWxsYW55YXV0b3Nvay5odS93cC1jb250ZW50L3VwbG9hZHMvMjAyNS8wMi9yZW5hdWx0LW1hc3Rlci1lLTAyMjUtNjUweDMwMC0xLXV0b2xzby5wbmciIGFsdD0iIj48L3BpY3R1cmU+PC9hPjxJRlJBTUUgU1JDPSJodHRwczovL2FkLmRvdWJsZWNsaWNrLm5ldC9kZG0vdHJhY2tpbXBpL043MDAzMTkuMzczMzQyOFZJTExBTllBVVRPU09LLkhVL0IzMzIyMzkxNy40MTQ1NzkyNjM7ZGNfdHJrX2FpZD02MDY4ODcyMzA7ZGNfdHJrX2NpZD0yMzA0MjM3OTk7b3JkPVt0aW1lc3RhbXBdO2RjX2xhdD07ZGNfcmRpZD07dGFnX2Zvcl9jaGlsZF9kaXJlY3RlZF90cmVhdG1lbnQ9O3RmdWE9O2dkcHI9JHtHRFBSfTtnZHByX2NvbnNlbnQ9JHtHRFBSX0NPTlNFTlRfNzU1fTtsdGQ9O2RjX3Rkdj0xPyIgV0lEVEg9MSBIRUlHSFQ9MSBNQVJHSU5XSURUSD0wIE1BUkdJTkhFSUdIVD0wIEhTUEFDRT0wIFZTUEFDRT0wIEZSQU1FQk9SREVSPTAgU0NST0xMSU5HPW5vIEJPUkRFUkNPTE9SPScjMDAwMDAwJz48L0lGUkFNRT4= Jól látható lépcsőzetes marketing kampánnyal vezeti fel a Volkswagen az ID.1 bemutatóját, amely a márciusi leleplezésre fut ki. Most rajzokon mutatták meg az autó formáját. ID mindenkinek A szkeccsek bemutatásával egyidőben a Volkswagen elárulta azt is, mi a tanulmányautó fantázianeve: a 25 ezer eurós ID.2 ALL után a 20 ezer eurós modell az ID.EVERY 1 nevet kapta. Az, hogy a végleges modell a korábban belengetett és logikusan – lefelé – következő ID.1 néven lesz-e forgalmazva, egyelőre nem derült ki. ID.EVERY 1 A bejelentést Thomas Schäfer a Volkswagen márka igazgatója LinkedIn oldalán posztolta, ahol azt is megerősítette, hogy március 5-én lerántják a leplet a tanulmányautóról, amelyből a 2027-re várható szériaváltozat készül. A március 5-i bemutatón a Villanyautósok.hu is ott lesz, úgyhogy majd jelentkezünk saját tartalommal is a premierről. Schäfer egyébként egy élcelődő kommentre válaszul azt is elmondta, nem kell aggódni, a szériaváltozat dizájnja nem fog gyökeresen eltérni a tanulmányautótól. Itt az első kép a Volkswagen 8 milliós villanyautójáról Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!