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 A Cybertruck enyhén szólva is rendhagyó, megosztó dizájnja felrobbantotta az internetet: beindult a mémgyár, záporoztak a poénok és a beszólások, s most már azok is elkezdték megkérdőjelezni Elon Musk mentális épségét, akik ingerküszöbét eddig valahogyan nem ütötték meg a Tesla-vezér furcsaságai. A Nikola Motorsnak sem kellett ennél több, hogy a tőle megszokott módon jól odaszúrjon a riválisának: a teherautó-gyártónak éppen volt kéznél egy felesleges pick-up formaterve, amit jó szívvel felajánlott a Teslának. Trevor Milton vezérigazgató az alábbi sorokat címezte Twitteren Musknak a Cybertruck bemutatója után: „Hello, Elon, mi nem építünk autókat vagy pick-upokat, de örömmel odaajándékozom ezt a formatervet, ha a csapatod egy szélesebb piaci közönséget szeretne elérni. Ezt az én csapatom tervezte minden eshetőségre felkészülve, de boldogan megengedem, hogy megépítsétek, mert mi nem fogjuk. Szólj, hogy mit gondolsz, és beszélünk. ” Forrás: nikolatrevor/Twitter Forrás: nikolatrevor/Twitter A bejegyzés alatt többen a Tesla védelmére keltek, mire Milton tisztázta, hogy ő csak segíteni szeretett volna, hiszen a dizájnt bármelyik nagy autógyártónak eladhatná jó pénzért. A kaliforniai autógyártó sikeréért viszont nem kell aggódnunk, merthogy mint azóta kiderült, a golyóálló platósból kevesebb mint két nap alatt 146 ezret rendeltek a fogyasztók. Úgy tűnik, hogy a rajongók és a gyűlölködők által terjesztett ingyenreklám meghozta a gyümölcsét. Tesla ajánlói program: ha szerkesztőségünk tagjait is szeretnétek támogatni, miközben 180.000 forintos kedvezménnyel vásároltok új Teslát, Tibor, Szöcske vagy Balázs ajánlói linkjéről kezdeményezhetitek a vásárlást. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!