A Cybertruck enyhén szólva is rendhagyó, megosztó dizájnja felrobbantotta az internetet: beindult a mémgyár, záporoztak a poénok és a beszólások, s most már azok is elkezdték megkérdőjelezni Elon Musk mentális épségét, akik ingerküszöbét eddig valahogyan nem ütötték meg a Tesla-vezér furcsaságai. A Nikola Motorsnak sem kellett ennél több, hogy a tőle megszokott módon jól odaszúrjon a riválisának: a teherautó-gyártónak éppen volt kéznél egy felesleges pick-up formaterve, amit jó szívvel felajánlott a Teslának. Trevor Milton vezérigazgató az alábbi sorokat címezte Twitteren Musknak a Cybertruck bemutatója után:
„Hello, Elon, mi nem építünk autókat vagy pick-upokat, de örömmel odaajándékozom ezt a formatervet, ha a csapatod egy szélesebb piaci közönséget szeretne elérni. Ezt az én csapatom tervezte minden eshetőségre felkészülve, de boldogan megengedem, hogy megépítsétek, mert mi nem fogjuk. Szólj, hogy mit gondolsz, és beszélünk. ”
Forrás: nikolatrevor/Twitter
Forrás: nikolatrevor/Twitter
A bejegyzés alatt többen a Tesla védelmére keltek, mire Milton tisztázta, hogy ő csak segíteni szeretett volna, hiszen a dizájnt bármelyik nagy autógyártónak eladhatná jó pénzért. A kaliforniai autógyártó sikeréért viszont nem kell aggódnunk, merthogy mint azóta kiderült, a golyóálló platósból kevesebb mint két nap alatt 146 ezret rendeltek a fogyasztók. Úgy tűnik, hogy a rajongók és a gyűlölködők által terjesztett ingyenreklám meghozta a gyümölcsét.
Nincs időd naponta 8-10 hírt elolvasni? Iratkozz fel a heti hírlevelünkre, és mi minden szombat reggel megküldjük azt a 10-12-t, ami az adott héten a legfontosabb, legérdekesebb volt.Feliratkozás »
Nem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását.