Az autógyártó már korábban is beszélt róla, hogy a 2026-ra tervezett ID.2 után szeretne még egy árkategóriával lejjebb menni. Ez azonban nem kis kihívás. Közös projekt? A Volkswagen talán legjobban várt elektromos autója ebben a pillanatban valószínűleg a 25 ezer eurósra ígért ID.2, jobban mondva az ID.2 modellcsalád, amelynek Cupra és Škoda testvérei is lesznek majd.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 Győr már készül a 10 milliós elektromos Volkswagenre Ez akkor is így lehet, ha most már tudjuk, hogy ahogyan az várható volt, 2025 végén csak a premier lesz, a kiszállítások 2026 első negyedévében indulhatnak, és eleinte valószínűleg majd a drágább változatok kerülnek gyártásba, Cupra logóval. Íme a Škoda Epiq, a csehek olcsó villanyautója A vállalat azonban szeretne 20 ezer euró, nagyjából 8 millió forint alá is benézni egy nyereségesen gyártható és élhető hatótávval rendelkező villanyautóval, de erről eddig közelebbi információkat nem osztottak meg. Most a napokban viszont Thomas Schäfer, a vállalat márkaigazgatója elárulta, hogy a legolcsóbb elektromos kisautójuk premierje 2027 végére várható – innentől kezdve mi 2028-as gyártásra tippelnénk. A cég jelenleg négy különböző tervet fontolgat az ID.1 kapcsán, amelyek közül az egyik feltehetőleg a Renault kooperációban készülő platformra épülő változat lehet. A francia autógyártó már korábban megerősítette, hogy a témában tárgyalásokat folytatnak a német versenytárssal, most pedig, a márka említése nélkül ugyan, de a Volkswagen is megerősítette, hogy folynak ilyen egyeztetések. A négy változat közül már a következő pár hétben kiválasztják a befutót – tette hozzá Schäfer. A közös padlólemez valószínűleg meggyorsítaná a fejlesztései munkát is, a költségek csökkentéséről már nem is beszélve. Cáfolja a Volkswagen, hogy késne a kisautójuk 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 Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!