Még március legelején írtunk arról, hogy az orosz-ukrán háború miatt kialakult alkatrészhiány következtében a Škoda kénytelen volt leállítani elektromos szabadidő-autójának sorozatgyártását Mladá Boleslavban – csakúgy, mint számos más európai autógyártó, melyek szintén a Leoni Ukrajnában gyártott kábelkötegeit szerelik be termékeikbe. Tegnap, közel két hónap szünet után, újraindulhatott a csehek villanyautójának termelése. Nem tudnak kinyitni a VW gyárai, leáll a BMW is A vállalat közleménye szerint az alkatrészek beszállítása jelenleg rendben történik, de lehetetlen megjósolni, hogy ez meddig marad így, ezért egyelőre csak korlátozott kapacitáson indítják újra a gyártást, ami azt jelenti, hogy körülbelül heti 1000 Enyaq iV fog készülni. Ezt a következő két hónapban fokozatosan növelni fogják, hosszú távon pedig remélik, hogy fel tudják tornázni napi 370, azaz heti 2590 darabra az Enyaq iV és Enyaq Coupé iV modellek gyártását. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!