2021 tavaszától plug-in hibrid hajtásrendszerrel is megvásárolható lesz Európában a vadonatúj Hyundai Tucson. A negyedik generációjába lépő modell a dél-koreai autógyártó legnépszerűbb, globálisan értékesített SUV-ja, 2004-es megjelenése óta világszerte több mint 7 millió példány talált gazdára belőle, ebből 1,4 millió Európában. A vásárlók dízeles, benzines, majdnem hibrid, és hibrid meghajtást is választhatnak, de a plug-in hibrid opció bevezetésével lehetőséget kapnak arra, hogy külső forrásból is feltöltsék elektromossággal az akkumulátort. A Hyundai elmondása szerint saját szegmensében a Tucson kínálja a legnagyobb hajtáslánc-választékot minden modell közül. Az előző nemzedékekhez képest a Hyundai elképesztő módon kidekorálta sikertermékét. Szakított az unalmas vonalvezetéssel, helyette különböző irányú és hosszúságú törésekkel dobta fel a karosszériát, a hűtőmaszk, és a benne elrejtett fényszórók látványa pedig egy hatalmas arcon csapás azoknak, akik a tradicionális, megszokott dizájnelemeket kedvelik az autókon.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 Tucson Hybrid Az utastér kialakítása is meghaladja korát, a középkonzolon egyetlen fizikai gomb, vagy tekerő sem akad a kezünk ügyébe, minden érintőfelületekkel vezérelhető. Az infotainment rendszer egy 10,25 colos érintőképernyőn tárul elénk, ami ugyanakkora, mint a kormány mögött elhelyezett képernyő. A konnektoros hibrid rendszer alapját az 1,6 literes T-GDi Smartstream benzinmotor jelenti, amit egy 66,9 kW-os, 304 Nm-es villanymotor egészít ki. Hibrid módban a hajtáslánc két része együttesen 261 lóerő és 350 Nm leadására képes, az energia egy hatsebességes automata váltón keresztül jut el a négy kerékbe. A 13,8 kWh-s akkupakk a Hyundai belső WLTP becslései szerint több mint 50 kilométeres tisztán elektromos hatótávra elég. A töltéshez egy 7,2 kW-os fedélzeti töltő áll rendelkezésre. 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 Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!