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 Épp egy hete mutatták be a Hyundai Ioniq 5 modelljét, amely a koreai konszern első, alapoktól kizárólag elektromos hajtással tervezett autója, egyben az első abból a tucatnyi típusból, amely a következő években az e-GMP platformon érkezik. Megérkezett a Hyundai Ioniq 5 Magyarországon egy kicsit még várnunk kell, hogy személyes tapasztalatokat szerezhessünk az autóról, de a YouTube-nak köszönhetően külföldről, elsősorban Dél-Koreából egyre több olyan videót nézhetünk meg, amelyekről az autó eddig nem látott részleteit is megismerhetjük. Az autó hátsó lámpáin a leginkább szembetűnő a Pixel Design. Az apró négyzetekből téglalapot formáló helyzetjelző lámpák közepén a féklámpák, a legalul lévő csíkban az irányjelző található. (Fotó: CK DRIVEN/YouTube) Az első fényszórók természetesen LED-ek, az iker lámpatestben az U alakú nappali menetfény irányjelzőként is funkcionál (Fotó: CK DRIVEN/YouTube) Nagyon érdekes részlet az első lökhárító feletti sáv a megvilágított vonalakkal (Fotó: CK DRIVEN/YouTube) Kikapcsolva alig feltűnő, hogy nem az egyszerű, megszokott festett műanyag felületet látjuk (Fotó: CK DRIVEN/YouTube) A csomagtér sík felületekkel határolt, a padló viszonylag magas. Ebből a szögből nézve nem tűnik 531 liternek. Egyelőre nem tudjuk, hogy ez az érték a padló alatti teret is tartalmazza-e, első vagy hátsó helyzetbe tolt hátsó ülésekkel, rolóig vagy tetőig pakolva értendő (Fotó: CK DRIVEN/YouTube) A padló alatt további tárolóhely rejtőzik. A prémium hifi elvesz kb. 130 litert a teljes rendelkezésre álló térfogatból (Fotó CK DRIVEN/YouTube) A hátsó üléseket ledöntve szinte teljesen vízszintes, egybe függő sík felületet kapunk (Fotó CK DRIVEN/YouTube) A motorháztetőt felnyitva a szokásos műanyag burkolatot látjuk, az első csomagtérről csak a teleszkópos kitámasztás árulkodik (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Az összkerekes változatban az első csomagtér csak 24 literes, a hátsókerekesben majdnem duplája, 57 liter (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Az utcai töltőkábelt és a konnektoros vésztöltőt a kisebb frunk is képes befogadni (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Ha már a tárolóhelyek: a fiók-szerűen kihúzható kesztyűtartó hűtött, megvilágított, és közel 10 literes (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Az ajtó belseje a könyöklő felett és a hangszórók körül változtatható színű hangulatvilágítást kap (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Az elektromosan állítható ülések a középső képernyőről is tologathatók. A hátsó ülések 135 mm-t tudnak előre mozogni, így a hátsó utasok lábterét részben beáldozva nagyobb csomagteret kapunk (Fotó CK DRIVEN/YouTube) A parkolást 360 fokos kamerarendszer segíti (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Ez a nézet különösen hasznos, ha a tükörben nem látható tereptárgyakhoz kell közel parkolnunk (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Úgy tűnik, hogy a kulcsról is előre-hátra távvezérelhető az autó (Fotó CK DRIVEN/YouTube) Akinek a fenti képregény nem volt eléggé informatív, érdemes megnézni az alábbi videót is. 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 Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!