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 Korábban mi is beszámoltunk arról, hogy az állam 249 db elektromos Volkswagen Golfot vásárolt a kórházaknak. A Népszava értesülései szerint a kórházaknak havi 54 000 Ft bérleti díjat kell majd fizetni az autókért, ráadásul ha éves 30 000 km-nél többet futnak az autók, akkor további 34 Ft/km költséget kell fizetniük. A cikkből azt is megtudhattuk, hogy az e-Golfokat 12 millió forintos áron vásárolták, ami nem tűnik kedvező árnak annak fényében, hogy az ID.3 érkezése miatt a Volkswagen nyár végén jelentősen csökkentette az autó árát. Azonban a 3 milliárd forint a 249 db autó mellett 132 db töltőt is tartalmazott, így az autók ára valójában ennél kevesebb. Volkswagen e-Golf A Magyar Hírlapban megjelent reakció szerint a Népszava állításai csúsztatnak, mivel nem kötelezik a kórházakat az elektromos autók használatára, ez csupán egy költségcsökkentési lehetőség számukra. A havi 53 973 forintos használati díj valóban létezik, ez azonban tartalmazza a karbantartási, javítási és szervizköltségeket, a szezonális gumicserét, a gumiabroncsok karbantartását és tárolását, teljes körű CASCO biztosítást, káresemény esetén a biztosítási ügyintézést, valamint asszisztencia szolgáltatást is. Ez az összeg töredéke annak, amit az egészségügyi intézmények a jelenlegi, nem elektromos autókra költenek. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!