Kia Business Solutions Ecosystem – komplex üzleti szolgáltatáscsomagot mutatott be a dél-koreai gyártó
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 Korábban mi is beszámoltunk arról, hogy az állam 249 db elektromos Volkswagen Golfot vásárolt a kórházaknak. A Népszava értesülései szerint a kórházaknak havi 54 000 Ft bérleti díjat kell majd fizetni az autókért, ráadásul ha éves 30 000 km-nél többet futnak az autók, akkor további 34 Ft/km költséget kell fizetniük. A cikkből azt is megtudhattuk, hogy az e-Golfokat 12 millió forintos áron vásárolták, ami nem tűnik kedvező árnak annak fényében, hogy az ID.3 érkezése miatt a Volkswagen nyár végén jelentősen csökkentette az autó árát. Azonban a 3 milliárd forint a 249 db autó mellett 132 db töltőt is tartalmazott, így az autók ára valójában ennél kevesebb. Volkswagen e-Golf A Magyar Hírlapban megjelent reakció szerint a Népszava állításai csúsztatnak, mivel nem kötelezik a kórházakat az elektromos autók használatára, ez csupán egy költségcsökkentési lehetőség számukra. A havi 53 973 forintos használati díj valóban létezik, ez azonban tartalmazza a karbantartási, javítási és szervizköltségeket, a szezonális gumicserét, a gumiabroncsok karbantartását és tárolását, teljes körű CASCO biztosítást, káresemény esetén a biztosítási ügyintézést, valamint asszisztencia szolgáltatást is. Ez az összeg töredéke annak, amit az egészségügyi intézmények a jelenlegi, nem elektromos autókra költenek. Szűcs Gábor2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!