Akár a megjelenése előtt eltűnhet az Ampera-E

Ma reggel hivatalosan is bejelentették, hogy a GM 90 év után megválik európai márkájától az Opeltől. A vevő a 2011 óta nyereséges francia PSA Group, amely főleg Peugeot és Citroën márkáiról ismert. Az valószínűleg nem kérdés, hogy az Opel által Európában Európának fejlesztett hagyományos autókat nem fogják azonnal kidobni, de az már nem ennyire egyértelmű, hogy mi történik azokkal a modellekkel, amiket a GM az Egyesült Államokban Opel emblémával gyárt az európai cég számára. Bár az autógyártásban bőven akad példa vetélytárs csoportok autóinak egymás logóival való értékesítésére, hosszú távon még sem biztos, hogy az Ampera-E maradhat az Opel kínálatában. A Bolt valószínűleg eléggé népszerű lesz az USA-ban, hogy a teljes gyártási kapacitást el tudják ott adni, a PSA pedig szintén gőzerővel dolgozik a saját villanyautó kínálatán. A két cég által kiadott közlemények közül egyedül az Opelé tett említést az elektromos hajtásról, ami szerint a GM és a PSA csoport a jövőben is együttműködik az elektromos meghajtás bevezetésében. Emellett megemlítették, hogy a PSA elképzelhető, hogy a jövőben üzemanyagcellás rendszert vásárol a GM és a Honda vegyesvállalatától. Szerintetek meddig maradhat az Opel Ampera-E?

EZT OLVASTAD MÁR?  Füstölő gumikkal driftel legelső videóján a Tesla Model 3 Performance
Opel Ampera-e (fotó: Opel)

Autok:

Elektromos autót használsz?