Töltőn kaptunk el egy BMW i7 tesztpéldányt
Olvasónktól, Gazdag Ottótól kaptuk az alábbi fotósorozatot, melyeken a nemrégiben leleplezett BMW i7 egy álcafóliával ellátott példánya látható. Az álcázást nem tudjuk mire vélni, hiszen a hivatalos bemutató már megtörtént, de az informatív EnBW töltőoszlopnak köszönhetően az autó töltési jellemzőiről megtudhatunk néhány részletet.
A 101,7 kWh kapacitású akkuval szerelt újdonságot kb. 30%-os szintről kezdték tölteni és negyed óra múlva már 70% körül járt a töltöttség. A töltő 45%-os szintnél, amikor az első fotó készült, már 400 volt feletti feszültséget jelzett, amiből arra következtethetünk, hogy nem csak a nagy teljesítmény ultra/hyper töltőknél, de a hazánkban elterjedtebb 50 kW-os oszlopoknál is gyorsan, a maximális teljesítményt kihasználva tölthető modell érkezik majd.