Tegnap délután, a Párizsi Autószalon megnyitóján a Jeep bemutatta az eddigi legkisebb modelljét, a tisztán elektromos meghajtású Avenger mini SUV-t, amely egyben az amerikai márka legelső sorozatgyártású villanyautójaként érkezik a jövő év elején. Csakhogy a rendezvényen egy meglepetés is várta a résztvevőket: egy vérbeli terepváltozat a városi terepjáróból. Azt nem említi a vállalat, hogy a hajtásláncon változtattak-e valamit, de külsőre sokat változott az autó: kapott vonóhorgot, kiszélesített sárvédőket, szélesebb nyomtávot, nagyobb abroncsokat, a futóművet jobb terepjáró képességekhez állították be, és a hasmagasságot is megemelték kicsit az alap 200 mm-ről. Emellett az autó elejét vastagabb védelemmel látták el a törmelékek ellen. A Jeep Avenger 4×4 Concept megalkotására azért volt szükség, mert a jármű alapvetően elsőkerék-meghajtású, a tervezők viszont ki akarták próbálni, milyen, ha a márka 4×4 hajtását adják az Avengernek. Aki tehát azon aggódott, hogy a kicsi Jeep csak FWD típusként lesz kapható, megnyugodhat: a Jeep bejelentette, hogy ez a tanulmány a jövőben a márka 4xe kínálatának része lesz. Simon ZsoltNem az autózás, hanem a környezetvédelem iránti elkötelezettség sodorta a Villanyautósok közé, hogy geográfus és közgazdász tanulmányai befejezése után tudásával segíthesse egy fenntarthatóbb világ kialakulását. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!