Számos előnye van annak, ha egy cégcsoport, vagy konszern közös építőelemeket használ, hiszen így több márka, több terméke részesül ugyanabból a fejlesztésből, ami jelentősen csökkenti az egy darabra eső költségeket. De ha valami gond van, akkor sajnos a dominók is ugyanígy, végig eldőlnek. EX90 – csak jövőre A Volvo sokat vár az EX90 SUV-tól, hiszen ez egy új, következő generációs termék, ráadásul a termékpaletta tetején foglal helyet. Az új fejlesztés már nem rokona a belsőégésű motoros modellnek, hiszen a Geely Csoport SPA2 padlólemezére épül, ami tisztán elektromos. A kocsi annyira közel volt már a sorozatgyártáshoz, hogy magyar árat is kapott, 42 millió forintnál indul a konfiguráció. Most azonban arról számolt be a vállalat, hogy szoftveres problémák miatt 2023 végéről 2024 első félévre tolták az EX90 gyártásának megkezdését, mivel több idő szükséges a fejlesztéshez és teszteléshez. Magyar árat kapott a Volvo hétüléses elektromos autója A probléma túlnyúlik a típuson, sőt a márkán is, mivel emiatt késik a testvérmárka új termékének, a Polestar 3 gyártásának megkezdése is. Hogy az EX90 pontosan mikor jut el az ügyfelekhez, arról pontos választ nem tudott adni az autógyártó – írja a Reuters. Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!