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 Bár villámteszten már vezethettük Hollandiában, de a Škoda ott még álcázta az új elektromos Elroq külsejét. Most egy hónappal a hivatalos premier előtt rendes képet továbbra sem mutatnak a végleges változatról, de az első skiccekkel megpróbálják felcsigázni az érdeklődést. Megmutatták Az október elsejei bemutató előtt nagyjából három héttel mutatta meg a cseh autógyártó azokat a rajzokat, amelyek állítólag az Elroq első látványtervei voltak. Hogy a sportos, szögletes, kicsit agresszív formákból mi maradt a fejlesztések után, az majd igazán akkor derül ki, ha a Hollandiában vezetett kész verzióról lekerül az álca-fólia, ami mintájával kifejezetten azt szeretné elérni, hogy ne tudjuk olyan jól kivenni a formákat. Egyelőre azonban úgy tűnik, hogy a végleges verzió tömzsibb és kicsit konzervatívabb, mint amit a fenti rajz előrevetített. A gyártó kiemeli, hogy az Elroq a Modern Solid névre keresztelt új dizájnnyelvezetet követi, a kocsi orrán már nem logó van, hanem sötét króm betűkkel kiírják a márka nevét, a hagyományos hűtőmaszkot pedig a Tech-Deck Face névre keresztelt lapos orr helyettesíti. Utóbbi kettéosztott első lámpákat tartalmaz, amelyek felső része – feltehetőleg ez lesz a nappali menetfény, ami a típust jól felismerhetővé teszi majd – a motorháztető alatti szárnyszerű élbe lett integrálva. Az autó hátulján szintén sehol nem találjuk a Škoda logót, helyette a mai divatnak megfelelően kiírják a márka nevét. A szögletesebb, élekkel szegélyezett dizájnt jól követi a vékony hátsó lámpatest is, a hátsó szélvédő felett pedig egy a tetővonalat meghosszabbító spoilert kapunk. Villámteszt: Škoda Elroq Biró BalázsA fenntartható közlekedés elkötelezett híve, akit elsősorban a Tesla céltudatos és piacot felforgató tevékenysége rántott magával ebbe a világba, így publikációi elsősorban erre a területre koncentrálnak. Google hírek iratkozz fel! Heti hírlevél iratkozz fel! Kővédő fólia védd az autód!