Az Opel az idei nyár legvégén rántotta le a leplet legnépszerűbb modelljének legújabb generációjáról, ám az Astra L premierjén csupán a sportosabb, hatchback változatot ismerhették meg az újságírók, a kombi kialakításra mostanáig várniuk kellett. Az új Astra nem csak azért fontos a Stellantis autógyártó csoport részeként működő német vállalat számára, mert egy közel 15 millió példányszámban eladott modell sikerét viheti tovább, hanem mert most először plug-in hibrid hajtással is megvásárolható lesz, sőt, 2023-ban tisztán elektromosként is megépítik.
Az Astra Sports Tourer névre hallgató kombi 4642 mm hosszú, azaz 268 milliméterrel hosszabb ferdehátú testvérénél, de 60 mm-rel rövidebb az előző generáció kombijánál. Csomagterében 608 liternyi cuccunk fér el, ha pedig ennél többre lenne szükségünk, akkor a hátsó ülések lehajtásával 1634 literre növelhetjük. A plug-in hibrid esetében az akkumulátor ebből lecsíp egy keveset, így 548/1574 literünk marad pakolni.
Az Astra kombi benzines, dízeles, és konnektoros hibrid hajtással is megjelenik. Hagyományos hajtásrendszerrel 81 kW (110 LE) és 96 kW (130 LE) között alakul a csúcsteljesítmény, a plug-in hibridnél pedig 165 kW (225 LE) lesz a legnagyobb elérhető összteljesítmény. Kezdetben valószínűleg csak a 133 kW-os változat rendelésére nyílik majd lehetőség valamikor 2022-ben, csakúgy, mint a hatchback Astra L-nél.