Népszerű tévésorozatban mutatkozik be az új Tesla Roadster

A Tesla elmúlt néhány hónapja szinte teljes egészében a Model 3 gyártása, és az azt övező médiaháború körül forgott, és Elon Musk többször is hangoztatta, hogy a vállalat prioritása jelenleg a megígért 35 000 dolláros kicsi Tesla, valamint a Model Y crossover fejlesztése, aminek következtében az újabb termékekről szóló információk csöpögtetése kissé alábbhagyott. Rengetegen vannak például, akik az új Roadstert szeretnék végre alaposan szemügyre venni, nem véletlenül, ugyanis a bemutatóján elhangzott specifikációk jogosan kelthetik fel a reményt a környezetükért aggódó polgároknak, hogy végre eljön a belsőégésű motorok vége. A tisztán villanyos sportkocsinak nem is kellett sok idő, hogy levegye a közönséget a lábáról: néhány szerencsés már azon a novemberi estén beülhetett egy sprintre az autóba, és megtapasztalhatta a 2 másodperc körüli gyorsulást 60 mérföld/órára, azonban néhány fényképet leszámítva azóta nem volt lehetőség közelebbről és mozgásban megcsodálni és megismerni a második generációst Roadstert. Ha minden jól megy, akkor ez augusztus 23-án csütörtökön megváltozhat, ugyanis a villanyautó egy az Egyesült Államokban igencsak népszerű tévésorozatban, a Jay Leno’s Garage című autós műsorban fog a kamerák elé állni, amelyben a műsorvezető az autóipar nagy hírű klasszikusainak és sportautóinak legrejtettebb titkait és képességeit vesézi ki, és a következő adásban az új Roadster lesz terítéken a főtervező, Franz von Holzhausen jelenlétében. Az immáron 4. évadjánál járó autós magazin egy remek lehetőség a Tesla Roadsternek, hogy nézők tízezreit győzze meg az elektromos meghajtás előnyeiről, a fórumokon viszont heves viták törtek ki arról, hogy valóban jó ötlet-e az elektromos álomautó bemutatását egy olyan műsorra bízni, melyet a CNBC csatorna sugároz, a kaliforniai vállalat egyik legnagyobb kritikusa, amelynek munkatársainak tollából és szájából nem egy hazugság hangzott már el a Teslát és vezérigazgatóját illetően.

A Roadster fejlesztésének jövője egyébként éppen a minap került szóba egy interjúban, ahol a vezérigazgató arról beszélt, hogy nem szívesen erőltetné rá a visszapillantó tükröt a vásárlókra, még akkor sem, ha ezt a szabályozás előírja, amiből arra következtethetünk, hogy a megrendelők visszapillantóval együtt kapják majd meg az autót, amit aztán kedvük szerint levehetnek, és használhatják a beépített kamerát. Egyelőre az is megválaszolatlan, hogy pontosan hogyan is fog négy ember beférni az apró sportautóba, hiszen a már többször emlegetett hátsó ülések eddig egyik fényképen vagy videón sem adtak bármilyen jelet arról, hogy mennyi hely van az utastérben. Aztán persze ott van a kormánykerék problémája is, amelynek dizájnja szintén ellentmond az előírásoknak. A Jay Leno’s Garage rövid reklámvideójában egy pillanatra a látható a kormány is, amin a jelek szerint gombok is helyet kaptak. Várhatóan csütörtökön este 10-kor minden kiderül a CNBC műsorában.

EZT OLVASTAD MÁR?  Az IONITY megnyitja az első állomását Németországban

Elektromos autót használsz?